نوکیا رسما از قهرمان جدیدش با نام لومیا 928 پرده برداری کرد

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش نوکیا از یک قهرمان جدید برای سه‌ماهه دوم سال جاری خبر دارد و امروز این کمپانی فنلاندی با راه اندازی یک صفحه اینترنتی اختصاصی برای این تلفن، رسما آن را معرفی کرد. نوکیا در صفحه اختصاصی لومیا 928، اولین تصویر مربوط به این تلفن را منتشر کرده است. همان‌طورکه انتظار می‌رفت، نوکیا در این تلفن نیز توجه ویژه‌ای به بخش دوربین دستگاه داشته است.
تبلیغات

پیش از این، اطلاعات و شایعات بسیاری در رابطه با تلفن لومیا 928 نوکیا به بیرون درز کرده بود؛ اما تا به امروز این تلفن رسما معرفی نشده بود. حال نوکیا ازطریق یک صفحه‌ اختصاصی (nokia.com/us-en/lumia928) مردم را نسبت به تلفن بعدی خود کنجکاو کرده است و با نشان دادن یک تصویر از دوربین آن، سعی کرد تا توانایی عکس برداری آن را در نور کم را به رخ بکشد.

هنوز اطلاعات فنی لومیا 928 بصورت رسمی اعلام نشده است، اما به‌تازگی مشخصات کامل آن ازطریق Vanity Fair فاش شده بود که به لرزش گیر اپتیکال، دوربین Pureview و لنز کارل زایس اشاره داشت. همان‌طورکه در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، تمرکز نوکیا در لومیا 928 بر عکس برداری در نور کم است.

اگر به تصویر مربوط به تلفن دقت کنید، مطابقت آن با اطلاعاتی که پیش‌تر به بیرون درز کرده بود را مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان مثال لبه‌های لومیا 928 نسبت به 920 کمی تیزتر شده‌اند و احتمالاً این تلفن نسبت به 920 سبک‌تر و باریک‌تر نیز خواهد شد. پیش‌تر اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد نوکیا در صفحه‌نمایش این تلفن از پنل OLED به جای LCD استفاده کرده است.

انتظار می‌رود نوکیا و مایکروسافت برای تبلیغات گسترده این تلفن برنامه‌های مشترکی را اجرا کنند و همچنین براساس گزارش بلومبرگ این تلفن ازطریق اپراتورهای مختلف مخابراتی از جمله ورایزون عرضه خواهد شد. احتمالاً نوکیا در کنفرانس 24 اردیبهشت ماه تلفن لومیا 928 را به‌طور کامل معرفی خواهد کرد.

این صفحه (nokia.com/us-en/lumia928) با IP‌های ایران باز نمی‌شود؛ اما با تغییر آی‌پی قادر به مشاهده آن خواهید بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات