مایکروسافت رسما ویندوز بلو و پشتیبانی از تبلت 7 اینچی را تایید کرد

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در بلاگ رسمی خود رسما از ویندوز بلو که مدت‌ها است، بازار شایعات پیرامون آن داغ است، پرده‌برداری کرد. براساس گفته‌های «تمی رلر»، Windows Blue امسال رسما منتشر خواهد شد. این نسخه از ویندوز در واقع بروز رسانی ویندوز 8 به شمار می‌رود و قرار است از ابزارهای مختلف در سایزهای متنوع پشتیبانی کند. در ویندوز بلو پشتیبانی از صفحه‌نمایش 7 اینچ نیز اضافه شده است.
تبلیغات

بالاخره مایکروسافت رسما خبر پشتیبانی از تبلت‌های 7 و 8 اینچی برای رقابت با آیپد مینی و نکسوس 7 را تأیید کرد. تمی رلر علاوه بر تأیید وجود ویندوز بلو از رشد 6 برابری تعداد اپلیکیشن‌های تحت ویندوز 8 و همچنین فروش 100 میلیون گواهی ویندوز 8 نیز خبر داد.

او همچنین اعلام کرد که در حال حاضر 2400 ابزار مختلف گواهی استفاده از ویندوز 8 و ویندوز RT را کسب کرده‌اند و تعداد این ابزارها روز به روز در حال افزایش است.

ویندوز بلو نام رمز برای بروز رسانی است که امسال عرضه خواهد شد و در آن توجه ویژه‌ای به نسل جدید کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها شده است. این سیستم‌عامل جدیدترین نوآوری‌های مایکروسافت برای ابزارهایی با فرم، سایز، بازده و باتری‌های متنوع را ارائه خواهد کرد و فرصت‌های تازه‌ای را برای اکوسیستم ما ایجاد خواهد کرد. در ویندوز بلو، گزینه‌های بیشتری برای کاربران تجاری و شرکت‌ها اضافه شده و مصرف‌کنندگان عادی نیز امکانات بیشتری برای انجام امور مختلف و سرگرمی دراختیار خواهند داشت. ویندوز بلو این فرصت را برای ما فراهم می‌کند که به بازخوردهای مشتریان خود که به دقت به درخواست‌های آن‌ها گوش می‌دهیم، پاسخ داده و به نیازهای آن‌ها جامه عمل بپوشانیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات