بیل گیتس: آیپد «خسته کننده» اپل باید شبیه سرفیس مایکروسافت شود!

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
چندین سال متمادی است که آیپد اپل بالاترین رتبه رضایت‌مندی را از خریدارانش دریافت می‌کند و تمام شواهد نشان می‌دهند که اکثر کاربران این تبلت از خرید خود راضی هستند. اما بیل گیتس یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت معتقد است که بسیاری از کاربران آیپد از این تبلت خسته‌ شده‌اند و دلیل آن را نیز عدم وجود صفحه کلید فیزیکی و دسترسی به مجموعه آفیس دانسته است.
تبلیغات

براساس گزارش بیزنس‌اینسادر، بیل گیتس در خلال مصاحبه‌ای که اخیرا با CNBC داشته، اذعان نموده که کاربران آیپد از این تبلت خسته شده‌اند؛ چون آنها نمی‌توانند اسناد مورد نظر خود را به راحتی ایجاد کنند، آنها به آفیس مایکروسافت دسترسی ندارند. گیتس از سرفیس به عنوان جایگزین آیپد یاد کرده است و آن را محصولی با «قابلیت حمل آسان تبلت، اما قدرت یک PC» دانسته است.

بیل گیتس همچنین به لوازم جانبی سرفیس نیز اشاره نموده و از داک فیزیکی کی‌برد آن به عنوان ابزاری مناسب برای سهولت استفاده در Office یاد کرده است.

اما اگر بخواهیم از نگاه آمار و ارقام به مقایسه این دو تبلت بپردازیم؛ آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهند که کل فروش سرفیس به اندازه فروش یک ماه آیپد نیز نبوده است و این تبلت هنوز راه درازی برای رسیدن به آیپد که از بدو ورود تا به امروز پرفروش‌ترین تبلت دنیا بوده، دارد.

شما آینده دنیای تبلت‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ آیا مایکروسافت می‌تواند رقبای قدرتمند اندرویدی و آیپد را پشت سر بگذارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات