آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا در سه ماهه سوم 2013 و نسخه بروز شده آن در سه ماهه اول 2014 وارد بازار می‌شود

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
آیپد مینی اپل مورد استقبال کاربران قرار گرفت و فروش بسیار خوبی را برای این شرکت به ارمغان آورد. پس انتظار می‌رود اپل امسال نسل بعدی آیپد کوچک با امکانات نرم افزاری و سخت‌افزاری جدید عرضه شود. تقریبا مطمئن هستیم که آیپدمینی بعدی مجهز به صفحه نمایش رتینا با تراکم و رزولوشن بالاتر خواهد بود تا یکی از نقاط ضعف نسل اول iPad Mini رفع شود. در همین راستا NPD DisplaySearch اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

دکتر ریچارد شیم تحلیل‌گر DisplaySearch معتقد است که اپل در نیمه دوم امسال، نسل بعدی آیپد را عرضه می‌کند و احتمالا در سه ماهه اول سال 2014 نیز یک نسخه جدید از آن را وارد بازار می‌کند تا جایگاه خود را حفظ نموده و فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند. او معتفد است که آیپد مینی امسال به صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر و پردازنده قوی‌تر تجهیز خواهد شد. اما بروز رسانی اساسی در پردازنده آیپد مینی در نسخه سال 2014 انجام خواهد شد تا این محصول در مقایسه با رقبای سال آینده در جایگاه بالاتری قرا گیرد.

هنوز دقیقا نمی‌دانیم که اپل از چه فناوری در صفحه نمایش آیپد مینی جدید استفاده خواهد کرد. اگر اپل از صفحه‌های نمایش رتینای فعلی بخواهد در آیپد مینی استفاده کند، احتمالا ضخامت آن نسبت به نسل اول افزایش خواهد یافت؛ به همین دلیل احتمالا آنها به دنبال صفحه نمایش با تکنولوژی جدیدی هستند که موجب افزایش بازده دستگاه نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات