اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های ProBook با شروع قیمت 499 دلار را معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی در پاییز گذشته گام کوچکی در اعمال تغییرات در نوت بوک‌ها سری ProBook خود برداشت و از تراشه AMD Trinity در آنها بهره برد. و حالا پس از گذشت 8 ماه، این کمپانی سری جدید نوت‌بوک‌های پروبوک را این بار با ضخامت باریک‌تر، وزن سبک‌تر و ظاهر جدید معرفی کرده است. در ادامه مطلب با ProBookهای مدل 403, 440, 455 و 470 که در سایزهای 13.3 تا 17.3 اینچ عرضه شده‌اند، آشنا خواهید شد.
تبلیغات

تمام لپ‌تاپ‌های سری جدید ProBook از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و صفحه کلید آنها نیز در برابر نفوذ مایعات به داخل دستگاه مقاوم است. افرادی که شانس کار کردن با این نوت بوک‌ها را داشته‌اند از عملکرد نرم و روان تاچ پد آنها نیز ابراز خرسندی نموده‌اند.

به جز ProBook 430 که قرار است به پردازنده نسل چهارم اینتل، Haswell تجهیز شده و در ماه ژولای روانه بازار شود باقی لپ‌تاپ‌های پروبوک اچ‌پی با پردازنده‌های AMD Richland و Ivy Bridge اینتل از همین ماه در قفسه فروشگاه‌ها جای خواهند گرفت. اکثر مدل‌های 14 و 15 اینچی این لپ‌تاپ به پردازنده ساخت AMD تجهیز می‌شوند.

HP Probook

از دیگر مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های سری ProBook می‌توان به رزولوشن 1366 در 768 صفحه نمایش (غیر-لمسی) برای سایزهای زیر 17 اینچ و رزولوشن 1600 در 900 پیکسل برای مدل‌های 17 اینچی اشاره کرد. به همراه تمام مدل‌ها به جز 430 به صورت اختیاری درایو اپتیکال نیز عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ‌های 440، 450 و 470 براساس نیاز کاربر با باتری‌های 6 یا 9 سل عرضه خواهند شد. امکان تعویض آسان باتری در این لپ‌تاپ‌ها نیز میسر است تا کاربر پس از خرید این محصولات نیز امکان تعویض باتری را داشته باشد.

مدل 430 امکان استفاده از حافظه ذخیره سازی سریع SSD را نیز دارد. قیمت این نوت بوک‌ها از 499 دلار آغاز می‌شود و به نسبت سخت افزار قوی‌تر قیمت آنها نیز افزایش می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات