با استفاده از Kloudless فایل‌های پیوست جیمیل را در دراپ‌باکس و باکس ذخیره کنید

شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از سرویس رایگان Kloudless، شما می‌توانید فایل‌های پیوست شده به ایمیل هایتان در جیمیل را مستقیماً به‌ سرویس‌های ذخیره‌ ابری نظیر دراپ‌باکس، باکس دات نت، گوگل درایو و... بفرستید. همچنین شما می‌توانید فایل‌های خود در این سرویس‌ها را به آسانی پیوست ایمیل‌های خود نموده و به اشتراک بگذارید.
تبلیغات

Kloudless هنوز در مرحله آزمایشی می‌باشد؛ ولی در همین مرحله نیز کارکرد آن بسیار خوب به نظر می‌رسد. بلافاصله پس از نصب افزونه، شما می‌توانید قوانین خود را برای انتقال خودکار فایل‌های پیوستی جیمیل به سرویس‌‌های ابری مورد انتخاب، ایجاد نمایید. اگر شما از چند مورد سرویس فضای ابری استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. پس از انتقال فایل، لینک مربوط به فایل پیوستی ایمیل شما، بروز شده و به لینک فایل در دراپ‌باکس، باکس و یا گوگل‌درایو، تغییر خواهد کرد و بدین طریق شما نیازی به دانلود مجدد آن نخواهید داشت. البته به منظور افزایش امنیت حریم شخصیتان، تمامی فایل‌های شما در حین انتقال، رمزگذاری خواهد شد.

اگر شما فایلی را از قبل، بر روی یکی از سرویس‌های ذخیره ابری، آپلود نموده‌اید، Kloudless با یکپارچه‌سازی جیمیل شما و این سرویس‌ها، امکان پیوست اینگونه فایل‌ها را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. کافیست فایل موردنظر را به داخل پیام خود بکشید (Drag)؛ Kloudless بدون آنکه شما نیاز به انجام کار متفاوتی داشته باشید، فایل را بعنوان لینکی عمومی از سرویسی که در آن آپلود شده است، پیوست خواهد کرد. همچنین در صورت لزوم، شما می‌توانید دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را با نام کاربری و یا رمزعبور محدود سازید تا فقط افرادی که مجازند قادر به مشاهده فایل‌های پیوستی شما باشند.

در حال حاضر Kloudless از جیمیل به صورت پیش‌فرض، پشتیبانی می‌کند؛ اما اگر شما کاربر Outlook هستید نیز می‌توانید با عضویت و دریافت دعوتنامه، نسبت به دانلود افزونه مربوطه، اقدام نمایید. البته افزونه کرومی Kloudless نیز در دسترس بوده و شما می‌توانید آن را از اینجا دریافت نمائید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات