تصویر مربوط به پنل آیپد 5 به بیرون درز کرد

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
جدیدا تصویری منتشر شده است که به احتمال زیاد مربوط به نسل پنجم از تبلت‌های محبوب اپل یعنی آیپد می‌باشد. این تصاویر اطلاعات زیادی را همچون کم‌تر شدن حاشیه دور صفحه نمایش و در نهایت زیباتر شدن محصول نهایی را در اختیار ما قرار می‌دهد . در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این تصویر گویای این است که اپل سعی دارد حاشیه کنار صفحه نمایش را باریک‌تر از گذشته نماید. این کار باعث خواهد شد تا صفحه نمایش بزرگ‌تر به نظر رسیده و باعث زیباتر شدن محصول شود. باریک‌تر شدن حاشیه صفحه نمایش در آیپد 5 باعث کوچک‌تر شدن این تبلت خواهد شد؛ در حالی که اندازه صفحه نمایش همان 9.7 اینچ باقی خواهد ماند.

نکته دیگر این است که آیپد 5 از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به آیپد مینی شده است. گویا اپل قصد دارد تا روند طراحی آیپد مینی را در مورد آیپد 5 نیز تکرار کند تا این دو تبلت خود را بیش از پیش به یکدیگر شبیه کند.

اپل جوری برنامه‌ریزی خود را ترتیب داده تا آیپد و آیپد مینی جدید خود را به همراه پاره‌ای از تغییرات از جمله بهبود پردازنده و حافظه رم و صد البته iOS 7، در اوایل سال 2014 میلادی به بازار عرضه کند. به هر حال تا آن زمان وقت زیادی باقی مانده است، چیزی که این روزها درخور توجه است، iOS 7 می‌باشد که قرار است چند روز دیگر به طور رسمی در WWDC امسال معرفی شود. معرفی نسخه هفتم iOS، پرده از بسیاری از رموز و شایعات برخواهد داشت.

نظر شما در مورد این تصویر چیست؟ آیا اپل قصد دارد تا حاشیه دور صفحه نمایش را در طی مرور زمان به طور کامل از بین ببرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات