اطلاعات مربوط به دو تلفن Optimus G2 و Optimus L9 II ال جی، فاش شد

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویر دیگری از تلفن اپتیموس جی 2 ال جی که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال جاری روانه بازار شود، به بیرون درز کرده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، ال جی در نسل بعدی تلفن اپتیموس جی خود از طراحی منحنی شکل بهره برده است. گفته می‌شود این تلفن، به پردازنده قدرتمند Snapdragon 800 مجهز خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود تلفن اپتیموس G2 ال جی به صفحه نمایش تمام اچ‌دی در سایز حدود 5 اینچ مجهز شود که شاید از نوع نشکن پلاستیکی باشد. گفته می‌شود، ال جی در این تلفن از پردازنده Snapdragon 800 استفاده نموده است. ممکن است این کمپانی کره‌ای از صفحه نمایش جدید خود که دارای حاشیه بسیار باریک 1 میلی‌متری است در پرچم دار بعدی خود بهره ببرد. اما اگر به تصویری که اخیرا فاش شده دقت کنید متوجه خواهید شد که حاشیه دور نمایشگر ضخیم‌تر از یک میلی‌متری است.

علاوه بر G2، اطلاعاتی در مورد نسل بعدی تلفن رده میانی ال جی با نام Optimus L9 II بدست آمده که به صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل اشاره دارد. صفحه نمایش این تلفن از نوع IPS LCD خواهد بود و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لبه‌های دستگاه منحنی شکل است. از دیگر مشخصات منتسب به L9 II می‌توان به پردازنده 2 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز Snapdragon 400 و سیستم عامل اندروید 4.1.2 اشاره کرد.

Optimus-L9I-I

به نظر می‌رسد ال جی به زودی از دو تلفن G2 و L9 II پرده بر خواهد داشت. همچنین شایعه شده که این کمپانی کره‌ای در تلاش است تا تبلت اندرویدی خود را نیز به زودی معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات