آیا این نکسوس 7 بعدی است که در ویدیو نقشه گوگل ظاهر شده؟

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در یک ویدیو که توسط بخش نقشه گوگل تهیه شده، تصویر تبلت ناشناخته‌ای مشاهده می‌شود که به اعتقاد برخی، نسل بعدی نکسوس 7 است. در این ویدیو که برای معرفی روش‌های استفاده از نقشه گوگل در نیویورک تهیه شده، از تبلتی استفاده می‌شود که شبیه  تبلت‌های مطرح 7 و 8 اینچی بازار نیست.
تبلیغات

در ویدیویی که بخش نقشه گوگل تهیه کرده، نشان داده می‌شود که نقشه گوگل شامل کلیه مسیرها، اطلاعات مربوط به پارک‌ها و موارد دیگر اینچنینی است. گوگل در این ویدیو نشان می‌دهد که قابلیت Street View حتی تصاویر واقعی از داخل پارک‌ها را نیز شامل می‌شود و به راحتی از طریق آن می‌توان بر روی تصاویر مربوط به بخش‌های مختلف پارک حرکت کرد. اما نکته جالب توجه در این ویدیو مربوط به ثانیه حدود 53 است که در آن سرویس نقشه در یک تبلت ناشناخته نشان داده می‌شود.

انتظار می‌رود نسل بعدی تبلت نکسوس 7 در ماه ژولای یا حدود شهریورماه رسما معرفی شود. از جمله مشخصات فنی منتسب به نکسوس 7 بعدی که گفته می‌شود توسط ایسوس تولید خواهد شد، می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، اندروید 4.3 و پردازنده 4 هسته‌ای ساخت کوالکام اشاره کرد.

همچنین انتظار می‌رود در نکسوس 7 بعدی، حاشیه دور نمایشگر باریک‌تر شود تا صفحه نمایش بزرگ‌تر گردیده یا ابعاد تبلت کوچک‌تر شود.

محصولات سری نکسوس گوگل به لطف قیمت مناسب و کارایی قابل قبول‍شان باعث شدند تا نفوذ اندروید در بازار تبلت و تلفن هوشمند به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. تحلیل گران بازار معتقدند که تبلت‌های ارزان قیمتی همچون نکسوس 7 و نکسوس 10 و همچنین کیندل فایرها به زودی باعث می‌شوند تا سهم بازار اندروید از آیپد سبقت بگیرد.

نظر شما در رابطه با تبلت موجود در این ویدیو چیست؟ آیا این تبلت نکسوس 7 بعدی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات