HTC برنامه خود برای تولید تبلت 12 اینچی ویندوز RT را متوقف کرد

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است شایعه تلاش اچ‌تی‌سی مبنی بر طراحی و ساخت یک تبلت ویندوزی به گوش می‌رسد. اما امروز بلومبرگ گزارش کرده که این کمپانی تایوانی به دلیل تقاضای بسیار کم برای تبلت‌های مبتنی بر ویندوز RT از تولید تبلت خود منصرف شده است. گفته می‌شود تبلتی که اچ‌تی‌سی قصد تولید آن را داشته، مجهز به صفحه نمایش 12 اینچ و پردازنده مبتنی بر معماری ARM بوده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی بر خلاف سامسونگ پیش از عرضه هر محصول جدیدی باید بازار آن را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهد، چون در شرایط فعلی مالی این شرکت جایی برای ریسک کردن وجود ندارد.

پیش از این شایعه شده بود که اچ‌تی‌سی در تلاش است تا دو تبلت 7 و 12 اینچی را با سیستم‌عامل ویندوز RT روانه بازار کند. اما منابع بلومبرگ گزارش نموده‌اند که تایوانی‌ها از تولید تبلت‌ 12 اینچی منصرف شده‌اند. دلیل این تصمیم نیز مربوط به هزینه‌های بسیار بالای تولید تبلت 12 اینچی و همچنین تقاضای کم بازار برای تبلت‌های ویندوز RT است.

اما بلومبرگ معتقد است که هنوز احتمال عرضه تبلت 7 اینچی ویندوز RT اچ‌تی‌سی وجود دارد و احتمالا این تبلت در ماه اکتبر یا دسامبر امسال روانه بازار خواهد شد. منابع بلومبرگ همچنین گزارش نموده‌اند که اچ‌تی‌سی این تبلت 7 اینچی را با سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با یک تبلت 7 اینچی که هم سیستم عامل اندروید بر روی آن نصب شده باشد هم سیستم عامل ویندوز RT چیست؟ یعنی بتوان از طریق یک تبلت به هر دو سیستم عامل دسترسی داشت و در صورت تمایل سیستم را با یکی از این دو سیستم عامل بوت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات