تلفن HTC One با اندروید خام و قیمت 599 دلار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
بعد از گلکسی اس 4 این‌بار نوبت HTC One است که به خانواده نکسوس گوگل بپیوندد؛ «سوندار پیچای» مدیر بخش اندروید کمپانی گوگل که در کنفرانس سالانه موسوم به D11 شرکت کرده بود سخنانی ارزشمند برای کسانی که دوست‌دار گوشی محبوب و پرطرفدار HTC One هستند ولی تمایل دارند تا استفاده از اندروید ناب و خالص را در این گوشی تجربه کنند، بیان کرد.
تبلیغات

مدیر بخش اندروید گوگل گفت که این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید خام، نسخه 4.2.2،  در تاریخ پنجم تیرماه امسال به قیمت پایه 599 دلار عرضه خواهد شد. مشخصات این نسخه از پرچمدار HTC عبارت است از:

  • - 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • - پشتیبانی از شبکه‌های LTE, HSPA+, GSM, EDGE
  • - و در نهایت اندروید ناب و خالص نسخه 4.2.2

عرضه این گوشی با سیستم عامل اندروید خام به این معنی است که دیگر خبری از ویژگی‌های جالب و کاربردی رابط‌ کاربری Sense HTC از قبیل BlinkFeed, Zoe, Beats Audio و... نیست و کاربران در این نسخه از HTC One، تجربه‌ای متفاوت خواهند داشت.

نظر شما در مورد نسخه بروزرسانی شده از این گوشی محبوب چیست؟ آیا گوگل قصد دارد خانواده نکسوس خود را بزرگتر از گذشته نماید؟ اگر قرار باشد تلفن وان را خریداری کنید، نسخه اصلی با رابط کاربری سنس 5 را انتخاب می‌کنید یا ترجیح می‌دهید نسخه گوگلی آن را برگزینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات