سامسونگ به مشکل محدودیت حافظه ذخیره سازی در گلکسی اس 4 پاسخ داد

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 4 سامسونگ بالاخره وارد بازار شد، اما اگر مدل 16 گیگابایت این تلفن را تهیه کنید احتمالا کمی مایوس خواهید شد، چون میزان حافظه خالی و در دسترس آن تنها 9 گیگابایت است و این بدین معناست که 7 گیگابایت از فضای حافظه داخلی تلفن، توسط رابط کاربری تاچ‌ویز و اپلیکیشن و ویجت‌های پیش‌فرض اشغال شده است. شاید برخی از این بابت خوشحال باشند اما به نظر می‌رسد بسیاری نیز از آن شاکی هستند.
تبلیغات

کمی پس از عرضه گلکسی اس 4، بسیاری از خریدارن این تلفن به دلیل حافظه کم در دسترس آن ابراز نارضایتی نموده‌اند. این نارضایتی‌ها تا جایی افزایش یافت که سامسونگ به صورت رسمی به آن‌ها پاسخ داد. اما ظاهرا پاسخ سامسونگ باب میل کاربران قرار نگرفته و ناراحتی آنها را بیشتر کرده است.

سامسونگ تایید نموده که 7 گیگابایت از فضای ذخیره سازی تلفن گلکسی اس 4 توسط نرم افزارهای اصلی اشغال شده است و به کاربران پیشنهاد کرده تا از کارت حافظه خارجی برای افزایش حافظه استفاده نمایند:

در نسخه 16 گیگابایت گلکسی اس 4، حدود 6.85 گیگابایت از فضای ذخیره سازی توسط سیستم اشغال شده است که یک گیگابایت بیشتر از مقداری است که در گلکسی اس 3 اشغال شده بود. دلیل آن در صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر می‌باشد تا تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه کند. سامسونگ درگاه میکرو SD را در گلکسی اس 4 ارائه نموده تا امکان افزایش حجم حافظه ذخیره سازی میسر شود.

هرچند این پاسخ جالبی به نظر می‌رسد اما شما می‌توانید به جای تهیه نسخه 16 گیگابایت، نسخه 32 یا 64 گیگابایت آن را تهیه کنید یا اینکه به همراه تلفن خود یک حافظه 16 یا 32 گیگابایت MicroSD نیز خریداری نمایید. البته شاید لازم باشد که سامسونگ نیز در سایز پوسته تاچ‌ویز خود تجدید نظر کند و حجم آن را کاهش دهد تا باعث خوشحالی کاربران گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات