سرفیس کوچک با صفحه نمایش 7.5 اینچی و قیمت زیر 400 دلار عرضه می‌شود

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعه سرفیس با صفحه نمایش کوچک‌تر به گوش می‌رسی و حتی بلومبرگ نیز وجود آن را تایید نموده بود. اما امروز تحلیل گر Display Search اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با سرفیس مینی با صفحه نمایش 7.5 اینچ اعلام نموده و رزولوشن صفحه نمایش آن را 1400 در 1050 پیکسل دانسته است. به این ترتیب صفحه نمایش سرفیس کوچک از  تراکم بالاتری نسبت به تبلت‌های مطرح 7 و 8 اینچی برخوردار است.
تبلیغات

در این گزارش آمده که صفحه نمایش 7.5 اینچی سرفیس مینی دارای رزولوشن 1400 در 1050 پیکسل و تراکم 233 پیکسل در اینچ است. هر چند این تراکم پیکسل از تمام تبلت‌های کوچک مطرح بازار بالاتر است اما انتظار می‌رود به زودی نکسوس 7 جدید و آیپد مینی رتینا با صفحه نمایش با تراکم بالاتر از این وارد بازار شوند. به همین دلیل احتمالا زمانی که سرفیس کوچک وارد بازار می‌شود از نظر رزولوشن از رقبای جدید خود عقب‌تر خواهد بود.

DisplaySearch اعلام نموده که هنوز سرفیس کوچک نهایی نشده و در فاز توسعه قرار دارد و احتمالا تا سه ماهه اول سال 2014 تولید انبوه آن آغاز نخواهد شد!

سی‌نت نیز گزارش نموده که تبلت سرفیس کوچک دارای قیمت 399 دلار یا پایین‌تر خواهد بود. به این ترتیب اگر اپل نیز بخواهد قیمت 329 دلاری را برای نسل بعدی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا حفظ کند، کار مایکروسافت برای فروش تبلت خود مشکل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات