گوگل با اضافه کردن یک ویژگی جدید، سرویس ایمیل و تقویم خود را یکپارچه‌تر کرد

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
اجزای مختلف گوگل، روز به روز در تعامل با یکدیگر یکپارچه‌تر می‌شوند و همین موضوع، موجب خودنمایی و به نوعی یکه‌تازی این کمپانی، میان رقبایش شده است. گوگل در تازه‌ترین اقدام خود در همین راستا، امکان اضافه نمودن تاریخ‌های موجود در متن ایمیل‌های شما را به بخش تقویم رویدادها (یا همان Google Calender Event's)، فراهم نموده است.
تبلیغات

اگر چه کمی دیر، ولی بالاخره گوگل تصمیم به یکپارچه سازی بیشتر دو سرویس محبوب خود، یعنی جیمیل و تقویم رویدادها گرفت. این قابلیت که در چند روز آینده به جیمیل اضافه خواهد شد، تاریخ‌ها و زمان‌های موجود در متن ایمیل‌های شما را شناسایی نموده و با قرار دادن یک خط در زیرشان، امکان اضافه نمودن مستقیم آن‌ها به تقویم رویدادهای شما را فراهم خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید با کلیک بر روی تاریخ و یا زمان قید شده در ایمیل، نام رویداد مورد نظر را در پنجره باز شده، مشخص نموده و ضمن بررسی زمان‌بندی خود در روز مذکور، در صورت تمایل آن را به لیست، بیافزایید. همچنین ویرایش مستقیم اطلاعات پایه این رویدادها نیز، با همین روش امکان‌پذیر خواهد بود.

گوگل اعلام نموده است که هفته آینده، طی یک بروزرسانی برای جیمیل، این امکان برای کاربرانی که به صورت پیش‌فرض از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، فعال خواهد شد. البته این قابلیت، به مرور برای کاربران سایر زبان‌ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات