موزیلا و فاکس‌کان قصد دارند تلفن مبتنی بر فایرفاکس را در 13 خرداد معرفی کنند

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش موزیلا رسما اعلام کرد که با کمپانی Hon Hai که فاکس کان زیر مجموعه این شرکت است، به توافق رسیده تا تولید تلفن‌های مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس را آغاز کنند. حالا خبر رسیده که هفته آینده این دو کمپانی از اولین تلفن مبتنی بر فایرفاکس پرده بر خواهند داشت.
تبلیغات

هنوز دقیقاً مشخص نشده که محصولی که این دو کمپانی قصد معرفی آن را دارند تبلت است یا تلفن هوشمند؛ اما با توجه به فعالیت‌های اخیر موزیلا انتظار می‌رود که این محصول تلفن هوشمند باشد. از طرفی خبرگزاری فوکوس تایوان ادعا کرده که اطلاعاتی از داخل فاکس‌کان بدست آورده که نشان می‌دهند محصول مشترک فاکس‌کان و موزیلا یک تبلت جدید است! این رسانه در مورد سخت افزار و مشخصات فنی محصول جدید موزیلا اطلاعاتی منتشر نکرده است.

گزارش شده که فاکس‌کان در تلاش است تا با کمپانی‌های دیگری قرارداد همکاری امضاء کند زیرا که سفارش مشتریان فعلی این کارخانه از جمله اپل کاهش جدی داشته است. برخی نیز اعلام کرده‌اند که فاکس‌کان قصد دارد علاوه بر تولید محصولات برای شرکت‌های دیگر، محصولاتی را نیز با نام و برند خود وارد بازار کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد محصولی که فاکس‌کان و موزیلا قصد معرفی آن را دارند، بدست نیامده و تنها می‌دانیم که این دو کمپانی در 3 ژوئن یا 13 خردادماه قصد معرفی محصول جدیدی را دارند.

شما موفقیت فایرفاکس در دنیای بزرگانی همچون اندروید، iOS و ویندوز فون را چقدر محتمل می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات