آشنایی با خودروی کنترلی که پرواز هم می‌کند

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
آیا هرگز به خودرویی کنترلی فکر کرده‌اید که بتوان در هر زمان آن را به کمک چهار ملخ پرنده‌ای که دارد به پرواز درآورد؟ این وسیله که B نام دارد ماحصل خلاقیت‌های ذهن کنجکاو ویتلد میلنیچ، دانشجوی دکترا است که در صورت تأمین هزینه‌های هنگفت قادر به ساخت این گجت خاکی - هوایی تا پایان سال خواهد بود.
تبلیغات

خودرو B می‌تواند با باتری‌های پر به مدت 15 دقیقه پرواز کند، دارای دوربین فیلم‌برداری اچ‌دی (720p)، شکاف کارتخوان میکرو SD و بدنه‌ای مقاوم از پلی‌کربنات است که آن را در برابر برخوردها و سقوط محافظت می‌نماید. خودروی B می‌تواند به طور عمودی از زمین برخاسته و به زمین فرود بیاید. از این گذشته می‌توان بدون نیاز به کار خاصی از حالت پرواز به حالت حرکت زمینی سوئیچ کند.

این دانشجوی جوان امیدوار است از طریق رسانه‌ای کردن طرحش بتواند 131 هزار دلار مورد نیاز برای پیشرفت پروژه خود را از طریق سرمایه‌گذاری علاقه‌مندان جمع‌آوری نماید. این مبلغ برای مراحل ثبت ایده، ساخت بدنه و اجزای مختلف و ساخت قسمت‌های فوق پیشرفته‌ی خودروی B مورد استفاده قرار خواهد گرفت. وی امیدوار است در صورت تأمین مالی، بتواند نخستین محموله از تولیدات خود را تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات