ال جی بازی اندروید درب جادویی را منتشر کرد: بازی کنید و بنتلی جایزه بگیرید!

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
حدود یک ماه پیش خبر ورود یخچال‌های سایدبای‌ساید جدید ال‌جی با عنوان بنتلی را خواندید. هم‌زمان با رونمایی از این محصول و عرضه آن به بازار ایران، شرکت گلدیران مسابقه‌ آنلاینی با عنوان در جادویی را برگزار کرد که در آن شرکت‌کنندگان باید در محیطی مجازی اجناس مورد نیاز خود را با توجه به وقت و میزان پول خود خریداری کرده و در سایدبای ساید بنتلی بچینند.
تبلیغات

حالا خبر جدید اینکه نسخه اندروید این بازی نیز برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده است که علاوه بر اینکه می‌توانید در محیط آنلاین به مسابقه و کسب امتیاز و البته شانس بیشتر ادامه دهید در گوشی خود نیز در اوقات فراغت شانس خود را امتحان کنید.

گلدیران از میان شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان یک دستگاه ساید بای ساید بنتلی ال‌جی اهدا می‌کند. تاکنون از سه بنتلی در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یک دستگاه قرعه‌کشی و اهدا شده و تا پایان مسابقه که اواخر تیزماه اعلام شده است دو دستگاه ساید بای ساید بنتلی دیگر نیز به صورت قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد. کسب امتیاز بیشتر در این مسابقه شانس شما را در این قرعه‌کشی افزایش خواهد داد.

برای دریافت و نصب این بازی می‌توانید با کافه بازار مراجعه کنید.

نسخه اندروید این بازی نسبت به نسخه آنلاین آن بسیار ساده‌تر و خلاصه‌تر است با ورود به بازی با تنها گزینه‌ای که مواجه هستید گزینه شروع بازی است و با ظاهر شدن صفحه بازی خود را در فروشگاهی با قفسه‌های متعدد می‌یابید.

پیش از شروع بازی شاید بد نباشد با چند ترفند آن آشنا شوید:

  • - باید اجناس را دقیقاً در جای خود بچینید.
  • - استفاده از در جادویی واقعا جادو می‌کند و امتیاز بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. سعی کنید اجناسی را از فروشگاه خریداری کنید که بتوانید از در جادویی برای قراردادن آن‌ها در یخچال استفاده کنید.
  • - قرار نیست تمام اجناس فروشگاه به درد گذاشتن در یخچال بخورند. حواستان باشد تمام اجناسی که در فروشگاه هستند را حتی در زندگی واقعی هم در یخچال نمی‌گذارند. فکر نمی‌کنیم نیازی به توضیح بیشتری در این زمینه داشته باشید.
  • - استفاده از تصویری که در همین پست موجود است می‌تواند راهنمای خوبی باشد که چه اجناسی باید کجا قرار بگیرند. این ممکن است در زندگی واقعی شما هم به درد شما بخورد مخصوصا اگر برنده بنتلی شما باشید!

تجربیات خود را در رابطه با این بازی با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات