۴ پیشنهاد برای استفاده مجدد از فلش‌مموری‌های قدیمی

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شما هم چند فلش‌مموری بی‌کار دارید؟ اگر شما هم از این دسته کاربران هستید و در حال حاضر فلش‌مموری قدیمی شما در حال خاک خوردن در کشوی میز است.
تبلیغات

توضیح: برای دسترسی منظم‌تر کاربران و علاقمندان به مقالات کوتاه اما کاربردی، از این پس این مجموعه روزهای دوشنبه هر هفته منتشر می‌شود.

با معرفی فضا‌های ذخیره‌سازی ابری (کلاد)، کاربرد فلش‌مموری‌ها کمتر از گذشته شده است. اگر شما هم فلش‌ مموری بلااستفاده‌ای دارید این ۴ پیشنهاد را مطالعه کنید تا از حافظه USB خود کارهایی بیش از ذخیره‌سازی فایل و فولدر ببینید.

۱- اجرای برنامه‌ها در همه‌جا

با وجود اپلیکیشن‌های متن‌باز و قابل حملی (Portable) مانند PortableApps که در اینترنت وجود دارند. می‌توانید اپلیکیشن‌های زیادی را به کمک حافظه USB اجرا کنید. به این معنی که بدون نیاز به نصب، می‌توانید از نرم‌افزارهای خود بر روی لپ‌تاپ دوستانتان استفاده کنید.

۲- وسیله‌ای برای روز مبادا

فایل Setup سیستم‌عامل ویندوز یا لینوکس را بر روی فلش خود ذخیره کنید تا در هر زمان به فریاد رایانه‌های خسته و بیمار برسید!

۳- بهبود عمل‌کرد سیستم‌‌عامل

نرم‌افزارهای بهبود عمل‌کردی مانند ReadyBoost، از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند. آن‌ها را بر روی فلش‌مموری خود ذخیره کرده و از آن‌ها برای افزایش سرعت و کارآیی سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید.

۴- تست کردن وب‌سایت

توسعه‌دهندگان وب احتمالاً با این کاربرد آشنا هستند. نرم‌افزارهایی متنوعی مانند Server2Go وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان یک وب‌سایت را مستقیماً از روی فلش‌مموری اجرا کرد.

شما از فلش‌مموری خود چگونه استفاده می‌کنید. نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات