سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری مایکروسافت برای افزایش بازی‌های ایکس باکس وان

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
کنسول بازی بدون بازی بی معنا است. این هفته مایکروسافت طی یک کنفرانس یک ساعته، جزئیات بسیاری را در رابطه با کنسول بعدی بازی خود با نام ایکس باکس وان مطرح کرد. در این کنفرانس از ایکس باکس به‌عنوان یک ابزار چند کاره یاد شد و بیشتر زمان کنفرانس نیز به بخش‌های مستقل از بازی اختصاص داده شد. از این رو بسیاری از کاربران حرفه‌ای ایکس باکس که بیشتر برایشان بخش بازی ایکس باکس مطرح است، ابزار نگرانی و دلسردی کردند. اما اخبار خوبی برای این دسته از کاربران ایکس باکس منتشر شده که به سرمایه‌گذاری بزرگ ردموندی‌ها به بخش بازی در ایکس باکس وان اشاره دارند.
تبلیغات

ایکس باکس وان علاوه بر کنسول بازی، ست‌تاپ باکس برای پخش و کنترل برنامه‌های تلویزیونی و همچنین ابزاری برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف است. اما مایکروسافت هنوز به بخش بازی این ابزار توجه ویژه‌ای داشته و استودیوهای اختصاصی این شرکت تنها در سال اول عرضه این محصول قرار است 15 بازی اختصاصی را عرضه کنند.

مایکروسافت تأیید کرده که برنامه بزرگی برای بخش بازی در ایکس باکس وان دارد. استودیوهای این شرکت سخت در تلاش هستند تا بازی‌های اختصاصی را برای نسل بعدی ایکس باکس آماده نمایند. فیل هاریسون، قائم مقام بخش تجارت سرگرمی مایکروسافت در مصاحبه‌ای با ونچوربیت اذعان داشته که مایکروسافت سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی را در بخش تجربه بازی ایکس باکس وان انجام می‌دهد. این مدیر ارشد ردموند اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند برای تولید محتوای جدید در ایکس باکس وان بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نمایند که شامل 15 بازی اختصاصی این شرکت می‌شود.

به‌نظر شما در نبرد تازه بین ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 کدامیک موفق خواهند شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات