تلفن دو سیم کارته HTC Desire 600 رسما معرفی شد: سنس 5، پردازنده 4 هسته‌ای و صفحه نمایش 4.5 اینچ qHD

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تا به امروز تنها تلفنی که از رابط کاربری Sense 5 اچ‌تی‌سی بهره می‌برد، تلفن One بود، اما امروز تایوانی‌ها تلفن دو سیم کارته Desire 600 را با همان رابط کاربری سنس 5 معرفی نمودند؛ تلفن بادوام و خوش ساختی که قیمت پایین‌تری نسبت به وان دارد و علاقمندان اچ‌تی‌سی که قصد ندارند بابت خرید تلفن جدید، خیلی هزینه کنند را به سمت خود فرا می‌خواند. این تلفن بسیاری از امکانات نرم افزار وان را نیز ارائه می‌کند.
تبلیغات

HTC Desire 600 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، مجهز به اندروید 4.1 یا آبنبات پاستیلی به همراه رابط کاربری Sense 5 است و نرم افزار دوست داشتنی BlinkFeed نیز در آن وجود دارد. این نرم‌افزار اخبار مختلف دنیا را به همراه اخبار مربوط به شبکه‌های اجتماعی کاربر از 1400 منبع مختلف به شکلی زیبا به نمایش در می‌آورد.

این تلفن مجهز به پردازنده Snapdragon 200 است که از 4 هسته‌ نسبتا ضعیف Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می‌برد. Desire 600 همچنین مجهز به یک گیگابایت حافظه رم، و گرافیک Adreno 203، حافظه ذخیهر سازی 8 گیگابایت و باتری 1860 میلی آمپر ساعتی است.

Desire 600 مجهز به صفحه 4.5 اینچ از نوع Super LCD2 با رزولوشن qHD معادل 960 در 540 پیکسل است. این تلفن همچون وان از یک جفت اسپیکر BoomSound بهره می‌برد تا صدای خروجی بسیار خوبی را ارائه کند.

Desire 600 دارای 2 درگاه سیم‌کارت، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلو است. هر دو سیم کارت این تلفن بصورت همزمان فعال شده و قابل استفاده خواهند بود.

از دیگر امکانات این تلفن می‌توان به پشتیبانی از شبکه مخابراتی 3G، بلوتوث 4، وای-فای b/g/n و NFC و GPS اشاره کرد.

HTC Desire 600 از ماه آینده روانه بازار خواهد شد، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات