نوکیا و هواوی روی ساخت فبلت بزرگ‌تر از 6 اینچ کار می‌کنند

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
شاید سامسونگ شروع کننده شعار «هرچه بزرگ‌تر بهتر» باشد و نسبت به افزایش سایز صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند رده‌های مختلف خود اقدام نموده باشد. اما شرکت‌های دیگر نیز به سمت بزرگ‌تر کردن تلفن‌های خود و ساخت فبلت‌ها اقدام نموده‌اند. هواوی تلفن 6.1 اینچی Ascend Mate، ال‌جی با Optimus G Pro، سونی با اکسپریا Z و سامسونگ نیز با گلکسی نوت و گلکسی مگاها وارد این رقابت شده‌اند. حال گزارش‌هایی به دست آمده که نشان می‌دهند نوکیا نیز وارد این رقابت خواهد شد.
تبلیغات

واقعا بزرگ‌شدن ابعاد تلفن‌ها تا کجا ادامه خواهد یافت؟ یک تلویزیون تلفن 20 اینچی کافی خواهد بود؟

دیجی‌تامیز –خبرگزاری نزدیک به کارخانه‌های تولید کننده آسیایی- گزارش نموده که نوکیا در حال طراحی و ساخت تلفن 6 اینچی ویندوز فون و هواوی نیز در تلاش برای عرضه یک تلفن 6.5 اینچی از خانواده Ascend است.

فبلت 6.5 اینچی هواوی احتمالا نسل بعدی Ascend Mate خواهد بود که از نظر سخت افزاری بروز شده و سایز صفحه نمایش آن نیز از 6.1 اینچ به 6.5 اینچ افزایش یافته است.

بزرگ‌ترین تلفن نوکیا تا به امروز لومیا 920 یا 925 و 928 بوده که همگی مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 720p هستند. تا به امروز نیز هیچ فبلت ویندوز فونی از شرکای مایکروسافت عرضه نشده است و به این ترتیب نوکیا در تلاش است تا با همکاری مایکروسافت یک تلفن غول پیکر را برای هواداران ویندوز فون آماده کند.

نظر شما در مورد فبلت‌ها چیست؟ سایز مناسب برای تلفن هوشمند از نظر شما کدام است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات