نتیجه بنچمارک‌ تلفن Xiaomi با پردازنده Snapdragon 800 باور نکردنی است!

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
به زودی شاهد معرفی نسل بعدی فبلت گلکسی نوت خواهیم بود. اما پیش از عرضه آن نتیجه بنچمارک‌های AnTuTu این تلفن فاش شده است. علاوه بر آن بنچمارک‌های یک تلفن به نام Xiaomi Mi-3 با پردازنده Snapdragon 800 نیز بدست آمده که با دیدن امتیاز آن شگفت زده خواهید شد.
تبلیغات

نتیجه بنچمارک AnTuTu تلفن گلکسی نوت 3 با نام مدل N7200 نشان می‌دهد که این تلفن مجهز به اندروید 4.3 است و از یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی بهره می‌برد. این دقیقا همان فرکانسی است که در تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده اکتا نیز وجود دارد.

گلکسی نوت 3 توانسته امتیاز 27914 را در نرم افزار AnTuTu بدست آورد. این امتیاز کمی پایین‌تر از گلکسی اس 4 اکتا است. اما از آنجایی که هنوز مشخص نیست نرم افزار این تلفن در چه مرحله‌ای قرار دارد و آیا نهایی شده یا خیر نمی‌توان در مورد امتیاز نهایی آن اطلاعات دقیقی داشت. شاید سامسونگ از پردازنده اکتا با فرکانس بالاتری در این تلفن بهره ببرد و شاید نرم افزارها آن نیز بهبود یابد.

اما بنچمارک تلفن جدیدی در AnTuTu فاش شده که موجب شگفتی همگان گردیده است. وقتی گلکسی اس 4 در بهترین شرایط امتیاز زیر 30 هزار را در این نرم افزار بدست آورده، تلفن Xiaomi Mi-3 توانسته به لطف پردازنده خارق العاده Snapdragon 800 و هسته‌های 2.1 گیگاهرتزی Krait 400 به امتیاز باور نکردنی 84,262 دست یابد!

انتظار می‌رود ابزارهای مجهز به پردازنده Snapdragon 800 در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات