کولاک مایکروسافت در شب ایکس باکس: بجز کنسول جدید، منتظر دسته بازی تازه‌ی یاران بیل گیتس باشید

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
همانگونه که در پوشش زنده کنفرانس ایکس‌باکس مایکروسافت مشاهده کردید،کنسول جدید مایکروسافت با نام XBOX One معرفی شد. امشب چشم تمامی رسانه‌ها، علاقه‌مندان به فناوری، بازی دوستان و گیمر‌های بالفطره به شهر ردموند در غرب امریکا و کنفرانس ایکس باکس مایکروسافت دوخته شده است؛ جایی که امشب ستاره باران است! سخنگویان این کمپانی که از نسل تازه‌ی کنسول‌های همه‌کاره و مبتنی بر تلویزیون خود پرده برداری کردند، سوغاتی دیگری برایمان دارند؛ دسته بازی جدید!  با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت مدعی است دسته بازی جدید «دارای بیش از 40 نوآوری فنی و طراحی است» که از آن جمله می‌توان به باز طراحی پد حرکتی (جهت نما)، دسته‌ی انگشتی (انگشت شصت)، بخش یکپارچه‌ی باتری‌ها و ظاهری با استانداردهای ارگونومی است. از این گذشته این دسته دارای تجهیزات ارتعاشی برای انتقال بهتر حس بازی به نوک انگشتان گیمرهاست.

از سوی دیگر مایکروسافت مدعی است این دسته بازی جدید سازگاری بسیار خوبی با تجهیزات کینکت جدید این کمپانی داشته و به طور اختصاصی برای آن طراحی شده است که «به کاربر اجازه می‌دهد تا با همگام‌سازی مداوم، تجربه‌ی بازی بدون اختلال را داشته باشد». گفتنی است، این همـــگام‌ســـازی به کمک اینترنت بر بســتر بی‌سیم (وای-فای) میسر شده که این دسته را مستقیماً به کنسول و سیستم‌های هدایت داخلی مرتبط می‌کند.

منتظر اخبار تکمیلی در این رابطه باشید.

صفحه خبرهای کنفرانس XBOX مایکروسافت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات