جذاب‌ترین تصاویر علم و فناوری هفته - قسمت ششم

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
مطالعه 4 دقیقه
اگر به هنر عکاسی و تماشای تصاویر علمی علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد. همانند هفته‌های گذشته، جذاب‌ترین تصاویر علمی هفت روز پیش را برای شما گرامیان گردآوری کرده‌ایم،‬ که از کوه ماترهورن تا هواپیمای خورشیدی و میمون‌های خونه‌سازی را شامل می‌شود. این آلبوم زیبا و جذاب را میهمان زومیت باشید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ ‬‬ ‬‬‬‬‬‬‬‬
تبلیغات

غول اندرویدی دست‌ساز

01 p01940ks

تائو ژیانگلی مبتکری چینی است که مشغول تهیه آخرین مراحل ربات اندرویدی دست‌ساز خود است. وی این ربات غول‌پیکر را در خانه ساخته است. هزینه‌ی ساخت این ربات حدوداً 25 هزار دلار بوده.

پرواز از عرشه

پرواز از عرشه

هواپیمای بدون سرنشین X-47B نخستین پهبادی است که از عرشه‌ی شناور USS George H W Bush پرواز می‌کند. که لحظه‌ای تاریخی را برای کاپیتان و تمامی خدمه‌ی این کشتی نظامی به همراه دارد.

فرود پر سروصدا

فرود پر سر و صدا

کپسول فضایی سایوز روسیه که سه تن از فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS) را حمل می‌کرد در نزدیکی روستایی در قزاقستان به زمین نشست. خوشبختانه حال هر سه‌ی این فضانوردان خوب است.

تا گوساله گاو شود...

تا گوساله گاو شود...

یک حیات‌بان مشغول غذا دادن به این توله خرس سیاه 45 روزه است، که بچه‌های روستایی در نزدیکی جنگل‌های شمال غرب پاکستان در ده خود یافته‌اند.

پهپاد پرانی

پهباد پرانی

یک پهپاد چند ملخه در حال گذراندن مراحل آزمایش خود در کشور اسلونی است. این وسیله‌ی پروازی کنترل از راه دور را می‌توان برای فیلم‌برداری یا عکاسی هوایی به کار گرفت.

ایمپلنت چشمی

ایمپلنت چشمی

یک هنرمند فرانسوی مشغول آماده‌سازی رشته‌های قرمز روی یک چشم مصنوعی است. این ایمپلنت‌های چشمی از نظر ابعاد و اندازه درست مشابه چشم واقعی انسان است.

ماهی درمانی

ماهی درمانی

یک بیمار فلسطینی در حال گذراندن مراحل درمان پوست خود است. او در کلینیک الابوقالی در رفح در جنوب نوار غزه، بدنش را درمعرض ماهی‌های مخصوص قرارداد که آلودگی‌های پوستی او را می‌بلعند.

لموربازی

لموربازی

لمور بازیگوشی در محیط بیرونی باغ‌وحشی در رستوک در آسمان قرار دارد. با گرم شدن هوا، مقامات باغ‌وحش جانوران را به خارج از محیط‌های بسته می‌برند تا آب و هوایی عوض کنند.

دلفین آموزشی

عروسک مامایی!

در پارک آنکل اسمارت هاوس جاکارتا واقع در پایتخت کشور اندونزی، از بچه دلفینی که در الکل است برای آموزش گونه‌های حیات‌وحش و پستانداران استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات