لنوو از ThinkPad S3 و S5 با بدنه آلومینیومی و طراحی جدید خبر داد

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
لنوو دو لپ تاپ بسیار باریک و سبک با طراحی منحصر به‌فرد رونمایی کرده است.
تبلیغات

از طراحی کلاسیک و همیشگی نوت بوک‌های لنوو خسته شده‌اید؟ لنوو خبرهای خوبی برای شما دارد! امروز این کمپانی چینی چند تصویر از سری جدید اولترابوک‌های خود را منتشر کرده که در آن‌ها، طراحی جدید این شرکت قابل مشاهده است. اولترابوک 13 اینچی ThinkPad S3 با نام رمز Labatt و نوت بوک 15 اینچی ThinkPad S5 با نام رمز Guinness شناخته می‌شود. این اولترابوک‌ها مجهز به بدنه آلومینیومی بوده و از طراحی جدید لنوو بهره می‌برند.

طراحی جدید لپ‌تاپ‌های لنوو شباهت‌هایی به طراحی محصولات سامسونگ و ویزیو دارد. هرچند لبه‌های محصول در قسمت پایین منحنی شکل شده‌اند، لنوو باز هم تلاش کرده تا سادگی را در طراحی جدید خود نیز حفظ کند. این دو لپ تاپ‌ لنوو در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار خواهند شد.

براساس تصاویر بیشتری که Weibo از این دو محصول بدست آورده می‌توان متوجه اسپیکر JBL شد، که توسط ایسوس در لپ‌تاپ‌های رده بالای این شرکت نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب لنوو تلاش نموده تا کیفیت صدای خروجی و قابلیت‌های چندرسانه‌ای لپ‌تاپ‌های S3 و S5 خود را ارتقاء دهد.

thinkpad-s3-s5-2

نکته جالب دیگر در رابطه با این دو محصول آن است که یک وب سایت چینی به نام Yesky با وجود اینکه لپ‌تاپ‌های S3 و S5 هنوز بصورت رسمی معرفی نشده‌اند، تعداد محدودی از آنها را برای فروش به مزایده گذاشته است!

با این وجود احتمالا به زودی مشخصات فنی S3 و S5 نیز فاش خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود این محصولات در نمایشگاه Computex 2013 رسما به نمایش عموم در آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات