اپل در حال آزمایش صفحات نمایش 1.5 اینچ از نوع OLED برای ساعت هوشمند خود است

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشات موثق و تایید شده، کمپانی بزرگ اپل در حال انجام آزمایشات بی‌وقفه بر روی صفحات نمایش 1.5 اینچ OLED ساخت شرکت RITEK است تا از آن‌ها در محصول جدید خود استفاده کند، به طور قطع این شرکت قصد دارد تا از این صفحات نمایش در یک محصول جدید ساخت خود استفاده کند که به احتمال بسیار زیاد، ساعت خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به گزارش وبلاگ Macotacara که نزدیک به کمپانی سازنده صفحات نمایشگر در ابعاد کوچک، RITEK است اپل در حال انجام آزمایشات تکمیلی خود برای ساخت ساعت  می‌باشد. این منبع همچنین اعلام کرده که کمپانی RITEK یک سرمایه‌گذاری مشترک با کمپانی دوست خود یعنی RitFast برای تولید حسگرهای مخصوص این گجت جدید انجام داده که قرار است در ساعت اپل مورد استفاده قرار گیرند.

گزارشات حاکی از آنند که در این تلاش، اپل برای ساخت ساعت با اینتل نیز همکاری ویژه‌ای را شروع کرده، اما همچنین اعلام شده که اپل تمام تلاش خود را بکار بسته تا از صفحه نمایشگر با اندازه 1.8 اینچ استفاده کند؛ اما به دلیل اندازه بیش از حد بزرگ آن از این موضوع منصرف شده و قصد دارد بر روی همان مدل 1.5 اینچی تمرکز کند.

گزارش دوم مربوط به خبری است که از کمپانی فاکس‌کان (کمپانی اصلی تولید کننده محصولات اپل) درز کرده و آن مربوط به سفارش ساخت ساعت هوشمند توسط اپل است که به این کمپانی داده شده است؛ اما میزان سفارش تنها 1000 عدد است که نشان دهنده آزمایشی بودن تولید این محصول می‌باشد.

پیشتر شایعاتی در سراسر وب پخش شده بود که اپل همراه با اینتل در حال همکاری گسترده برای تولید ساعت هوشمند است و نزدیک به 100 طراح برجسته را برای به سرانجام رساندن این کار به خدمت گرفته است.

اپل در نظر دارد در پاییز امسال نسخه 7 از سیستم‌عامل محبوب خود یعنی iOS را منتشر نماید. باید دید که با وارد شدن ساعت هوشمند به اکو سیستم اپل چه تغییراتی در iOS به وجود خواهند آمد.

نظر شما در مورد ساعت جدید اپل چیست؟ آیا این محصول می‌تواند همچون محصولات گذشته این کمپانی انقلاب به پا کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات