ترول بازی ممنوع، ارسال نظر در زومیت تنها برای کاربران عضو محدود شد

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
متأسفانه طی چند هفته اخیر بعضی از کاربرنماها به روش‌های گوناگون سعی در خراب کردن جو سایت و ایجاد ناراحتی در بین کاربران کرده‌اند. در همین راستا نهایتا بر آن شدیم که امکان ارسال نظرات برای کاربران میهمان را تا اطلاع ثانویه غیرفعال کرده و قوانین مربوط به بخش نظرات را سفت و سخت‌تر کنیم.
تبلیغات

ما همواره در زومیت تلاش می‌کنیم تا ارتباط نزدیکی با کاربران دوست داشتنی و فهیم سایت برقرار نماییم و از این رو امکان ارسال نظرات، برای عموم بازدیدکنندگان را میسر کرده بودیم. اما متأسفانه به دلیل مشکلاتی که اخیراً چند کاربر یا شاید بهتر بتوان گفت برخی از ترول‌ها در قالب کاربر میهمان در بخش نظرات اعمال کردند، در نهایت مجبور به محدود کردن این بخش، تنها برای کاربران عضو شدیم. از این پس، برای ارسال نظر، عضویت در وب‌سایت الزامی است. برای عضویت در زومیت به این صفحه مراجعه کنید و اگر به هر دلیلی در زمان ثبت نام با مشکل مواجه شدید با ایمیل zoomit.g[at]gmail.com تماس برقرار کنید.

اما از این پس علاوه بر قوانین استاندارد بخش نظرات، که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد، هر نظری که به نوعی باعث بی‌احترامی به دیگر کاربران، اعتقاد آن‌ها، برندهای مختلف، محصولات گوناگون و غیره شود، بدون اطلاع قبلی حذف می‌شود. اگر به هر دلیلی قصد نقد هر موضوعی را دارید لطفا به شکلی منطقی و محترمانه به شرح آن بپردازید.

  • پرسش‌های غیرمرتبط با مقالات را در وب سایت جواب ۲۴ به آدرس javab24.com مطرح کنید.
  • لطفا از ارسال نظرات غیر مرتبط با موضوع مقاله خودداری کنید.
  • ارسال پست‌های توهین آمیز، اهانت آمیز، نژادپرستانه، تهدید آمیز، مبتذل، زشت و ناپسند، یا پستی که مربوط به یک جرم جنایی یا منجر به مسئولیت مدنی باشد، اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده بدون تذکر قبلی پاک می‌شود.
  • کپی متن از وب سایت‌های دیگر تنها با ذکر منبع و لینک به صفحه آن مجاز است.
  • لطفا به نظرات دیگران حتی اگر با نظر شخصی شما متفاوت است، احترام بگذارید و هرگز رفتار تحقیر آمیز نداشته باشید.

پیشاپیش از همکاری تمام کاربران عزیز، محترم و دوست داشتنی زومیت کمال تشکر را داریم.

با احترام - زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات