اطلاعات بیشتر در مورد تلفن هونامی سونی با دوربین 20 مگاپیکسل فاش شد

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش در مورد دو تلفن هونامی و توگاری سونی در زومیت خواندید و امروز اطلاعات بیشتری در مورد تلفن هونامی ژاپنی‌ها بدست آمده که نشان می‌دهد، این تلفن به بزرگ‌ترین سنسور دوربین در دنیای اندروید مجهز خواهد شد. سونی علاوه بر دوربین 20 مگاپیکسلی، در هونامی از الگوریتم تازه‌ای برای پردازش تصویر استفاده کرده است.
تبلیغات

هونامی مجهز به سنسور1/1.6 اینچی Exmor RS به همراه لنز Sony Cybershot G Lens است و از فلش دوگانه زنون و LED بهره می‌برد. برخی نیز معتقدند که فلش این دوربین از نوع پلاسما خواهد بود. تنها یک دوربین موبایل در دنیا وجود دارد که از نظر ابعاد سنسور از سنسور دوربین هونامی بزرگ‌تر است.

Sony Honami camera-640x288

تنها سنسوری که در دنیای موبایل بزرگ‌تر از سنسور 20 مگاپیکسلی هونامی است ، مربوط به دوربین Nokia Pureview 808 است. اما ازآنجاکه سنسور سونی جدیدتر از پیورویو نوکیا است، احتمالاً از نظر کیفیت تصویر در سطح بالاتری قرار گیرد.

هونامی از نظر شکل و شمایل ظاهری، مشابه اکسپریا Z است و سونی تنها تغییرات جزئی در ظاهر آن ایجاد کرده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری گفته می‌شود که هونامی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 با 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی، باتری 2700 میلی‌آمپر ساعت و دو گیگابایت حافظه رم است. صفحه‌نمایش 5 اینچ آن نیز دارای رزولوشن 1080p است تا بتواند از این جنبه نیز با گلکسی اس 4 و وان رقابت کند.

سونی در دوربین هونامی از الگوریتم کاملاً جدیدی برای پردازش تصویر استفاده می‌کند و رابط کاربری دوربین را نیز از نو طراحی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات