اطلاعات بیشتری از آیفون 5S به بیرون درز کرد: عدم اعمال تغییرات در ظاهر، اما غوغایی در درون

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
پیش از این شایعات بسیاری را در مورد آیفون جدید اپل شنیده بودیم اما اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که مهر تاییدی بر بسیاری از آن شایعات خواهد زد. تصاویر با کیفیت قطعات درونی مورد استفاده در آیفون جدید به بیرون درز کرده که نوید آیفونی بسیار قویتر و با کیفیت‌تر را می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانگونه که می‌دانید، اپل در سری S از آیفون هیچگاه تغییرات ظاهری جدیدی را ارائه نکرده، اما همواره سعی کرده که ویژگی‌های درونی تلفن‌های خویش را بیش از پیش ارتقاء دهد. این روال سعی شده در سری 5 نیز رعایت شود. عکس‌های درز کرده نیز، جزئیات بیشتری از این تلفن را فاش کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    شایعات گذشته همواره تاکید کرده‌اند که آیفون جدید دارای پردازنده قوی‌تر، دوربین با کیفیت بیشتر، حسگر اثر انگشت خوان برای تایید هویت صاحب گوشی و... می‌باشد که البته هیچکدام از آن‌ها تا این زمان تایید نشده‌اند. اما عکس‌های درز کرده از قطعات جدید همگی این موضوع را اثبات می‌کنند که اپل در دل آیفون جدید خود تغییرات اساسی اعمال خواهد کرد. در ادامه تصاویری از برد اسپیکر قویتر، خروجی هدفون، بخش ویبراتور، آنتن و کابل منعطف Wi-Fi و سینی مخصوص سیم کارت خواهیم دید.

    در تصویر زیر که به تازگی منتشر شده، موتور لرزشی یا همان ویبراتور متعلق به آیفون 5s می‌باشد که قرار است در این تلفن بکار گرفته شود:

    rsz bgr-iphone-5s-parts-6

    نسل بعدی آیفون در زمینه صدا نیز بسیار تغییر کرده و ظاهرا از نو طراحی شده است. تصاویر زیر جک هدفون و اسپیکر را نشان می‌دهد:

    rsz bgr-iphone-5s-parts-2
    rsz bgr-iphone-5s-parts-4

     قطعه دیگری که مجددا طراحی شده، آنتن و کابل منعطف Wi-Fi است:

    rsz bgr-iphone-5s-parts-5

     و اما قطعه آخر که بسیار بحث انگیز است، سینی سیم‌کارت می‌باشد که نکته جالب آن رنگ بندی آن است که در تصاویر زیر یک رنگ جدید به ترکیب آن اضافه شده که طلایی رنگ و یا بژ می‌باشد که شایعات قبلی مبنی بر تنوع رنگ در آیفون 5S را تقویت می‌کند.

    rsz bgr-iphone-5s-parts-8
    rsz bgr-iphone-5s-parts-11

     احتمالا اپل قصد دارد پاییز امسال آیفون جدید خود را به همراه نسخه 7 از سیستم عامل محبوب گجت‌های تلفن  همراه ، یعنی iOS وارد بازار کند.

    نظر شما در مورد آیفون 5S چیست؟ آیا عرضه آیفون به رنگ‌ها‌ مختلف به نفع اکوسیستم اپل خواهد بود؟

    نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات