Chrome Racer گوگل را در چند صفحه‌نمایش بازی کنید

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
آیا پیش‌نمایش اجرای بازی در چند-دستگاه را در طی کنفرانس اخیر این کمپانی، دیدید؟ اگر موفق نشدید آن را مشاهد بکنید، باید بگوییم که طی این مراسم گوگل، کروم را بر روی چند دستگاه اجرا کرد و قادر بود یک بازی را در صفحه‌نمایش تمامی دستگاه‌های روی میز، به تصویر بکشد. شما می‌توانید با ترسیم یک مسیر مسابقه که از صفحه‌نمایش تمام دستگاه‌های موردنظرتان می‌گذرد، زمینه را برای شروع مسابقه و رقابت اتومبیل‌های رنگی در طول این مسیر، فراهم نمائید؛ صفحه‌نمایش به صفحه‌نمایش و دستگاه به دستگاه. چگونه؟‌ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خوشبختانه گوگل، این بازی معروف به Racer را فقط در انحصار خود نگه نداشته است. شما می‌توانید در حال حاضر با استفاده از کروم روی دستگاه اندرویدی یا اپلی خود، Racer را با دوستان و خانواده، بازی کنید.

شما می‌بایست قبل از شروع بازی، از نصب کروم بر روی دستگاه‌های اندرویدی و اپلی دوستان خود نیز مطمئن شوید. سپس سایر افرادی که مایل به انجام بازی با آن‌ها هستید، باید از آدرس Chrome.com/Racer و یا g.co/racer بازدید نمایند.

Chrome Racer Setup 270x445

در این مرحله، یکی از کاربران می‌بایست یک مسابقه رو شروع کند تا باقی افراد به آن بپیوندند. کسی که مسابقه را ایجاد می‌کند، کد کوتاهی را در اختیار خواهد داشت که سایر افراد، برای شرکت در آن مسابقه، باید آن کد را وارد کنند. بهترین قسمت ماجرا وقتی است که بدانید شما برای بازی گروهی نیازی به یک شبکه وایرلس مشترک نخواهید داشت. Racer با دستگاه‌های مختلف، تحت یک شبکه مخابراتی مستقل کار خواهد کرد.

Chrome Racer Line Up 270x445

پس از اتصال هر یک از بازیکنان و انتخاب یک رنگ برای خود، ایجاد کننده‌ی مسابقه می‌تواند میزان سختی بازی را مشخص نماید. سپس وی باید مسیر مسابقه را در طول صفحه‌نمایش همه دستگاه‌ها، ترسیم نماید. کار تمام است و شما می‌توانید مسابقه را آغاز کنید. برای حرکت صفحه را لمس کنید؛ همچنین شما می‌توانید آهسته حرکت کنید و یا توقف کنید.

گوگل در Google I/O امسال سعی کرد تا توسعه دهندگان نرم افزاری را تشویق به تهیه بازی‌ها و برنامه‌های تحت مرورگر کروم کند. از آنجایی که این مرورگر در پلتفرم‌های مختلف از جمله iOS، اندروید، ویندوز و غیره در دسترس است، تنها کافی است تا برنامه یا بازی را در قالب یک افزونه یا یک وب سایت سازگار با کروم طراحی کرد. آنوقت کاربر از طریق مرورگر کروم و تحت هر پلتفرمی قادر به اجرای آن خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات