پیش‌بینی فروش 10 میلیون دستگاه Galaxy S4 سامسونگ تا هفته آینده

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
«J. K. Shin» رئیس بخش موبایل سامسونگ گفته که انتظار دارد براساس آمار و اطلاعات بدست آمده، فروش کهکشانی چهارم این شرکت تا هفته آینده به رقم نجومی 10 میلیون دستگاه برسد.
تبلیغات

سامسونگ تلفن Galaxy S4 را در ماه مارس میلادی معرفی کرد. این تلفن هوشمند که دارای مشخصات فنی بسیار خوب است تاکنون نظر مثبت بسیاری از مشتریان را جلب کرده و همان‌طورکه در زومیت خواندید، سامسونگ توانست در طی 5 روز بیش از 4 میلیون از این گوشی را به فروش رساند. حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا به رکورد شکنی‌ خود ادامه دهد و امروز رئیس بخش موبایل این شکرت گفته که پیش‌بینی آن‌ها این است که تا هفته آینده بیش از 10 میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رسانده شود.

«J. K. Shin» گفت:

ما مطمئنیم که گلکسی اس 4 به این میزان از فروش دست خواهد یافت. نرخ فروش این گوشی به مراتب بیشتر از مدل قبل یعنی گلکسی اس 3 است. سامسونگ بیش از 50 روز برای فروش 10 میلیون دستگاهی S3 صبر کرد؛ اما سری چهارم از این گوشی مورد توجه کاربران قرار گرفته و اولین دستگاه تولید سامسونگ خواهد بود که به رقم فروش 10 میلیون عدد در زمانی کمتر از یک ماه از معرفی رسمی‌اش دست خواهد یافت و ما از این بابت بسیار خرسندیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا گلکسی S4 می‌تواند طبق پیش ‌بینی‌ها به این میزان از فروش دست یابد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات