کارهای خود در آسترید را به سادگی وارد Any.Do در اندروید و iOS کنید

جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
آیا شما نیز از کاربران آسترید می‌باشید و با توجه به خرید این سرویس توسط یاهو و احتمال توقف فعالیت آن، نگرانید که تمامی آیتم‌هایتان از بین برود؟ نگران نباشید. ما در این آموزش به شما خواهیم آموخت که چگونه مطالب خود را از آسترید به سرویس Any.Do منتقل نمائید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مهم‌ترین ویژگی که یک سرویس مدیریت امور روزانه باید از آن برخوردار باشد، دردسترس بودن آن است. فهرستی از مواد غذایی موردنیاز برای خرید، وقتی در فروشگاه باشید و به یاد آورید که آن را در آشپزخانه جا گذاشته‌اید، بی‌ارزش و بی‌فایده خواهد بود. برای همین است که بسیاری از مردم، از یک برنامه مدیریت امور روزانه روی دستگاه‌های قابل حمل خود کمک می‌گیرند. اما اگر برنامه مورد استفاده شما، تصمیم به قطع سرویس‌دهی خود بگیرد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این موضوعی است که ذهن بسیاری از کاربران آسترید را پس از خرید این سرویس توسط کمپانی یاهو، به خود مشغول کرده است.

خوشبختانه سرویس‌های دیگری هستند که با درک این نگرانی، به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات خود را پیش از حذف شدن، به آن‌ها منتقل نمائید. سرویس Any.Do با ارائه یک به‌روزرسانی در روزهای اخیر، بستر لازم برای انتقال اطلاعات شما از آسترید به سرویس خود را فراهم کرده است. این ویژگی برای تمامی اعضای سابق و جدید دردسترس است.

astrid

برای شروع، شما باید از نسخه مخصوص دستگاه‌های قابل‌حمل آسترید، استفاده می‌کرده باشید. سپس، باید اقدام به نصب Any.Do روی دستگاه قابل‌حمل خود کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای iOS دردسترس است.

به محض اجرای برنامه، پیغامی مبنی بر ایجاد حساب‌کاربری یا ورود با اطلاعات حساب‌کاربری که از قبل ایجاد کرده‌اید، نمایش داده خواهد شد. همچنین Any.Do گزینه‌ای را برای ورود با استفاده از اطلاعات حساب کاربری فیسبوک شما نیز پیشنهاد می‌کند که می‌تواند کار شما را برای ثبت‌نام ساده‌تر کند.

anydoimport

پس از این مرحله، پنجره‌ای ظاهر می‌شود که تمایل شما از انتقال لیست کارهایتان در آسترید به Any.Do را جویا خواهد شد. بعد از کلیک روی گزینه Import، برنامه مشغول انتقال این اطلاعات خواهد شد. زمان مربوط به این فرایند، متناسب با میزان کارهایی است که تمایل به انتقال آن‌ها دارید.

anydo.png

نکته مهم: به گفته Omer Perchik، بنیانگذار و مدیرعامل Any.Do، برنامه این کمپانی و سرویس آسترید از ساختار متفاوتی در ذخیره توضیحات امور یا Subtaskها برخوردارند. بنابر‌این، توضیحات شما در حین عملیات انتقال، از آسترید به Any.Do منتقل نخواهد شد. همچنین Subtaskها نیز به‌عنوان یک task جدید (یک کار جدید) در Any.Do به نمایش در خواهند آمد.

شما می‌توانید مرحله مربوط به ورود اطلاعات از آسترید را موقتاً رد کرده و به استفاده و تست این برنامه به صورت کاملاً مستقل بپردازید. شما هر لحظه به گزینه مربوط به ورود اطلاعات از آسترید، ازطریق منوی Setting دسترسی خواهید داشت.

به نظر شما، با توجه به آینده نامشخص آسترید، Any.Do می‌تواند برنامه بعدی شما برای مدیریت امور روزانه باشد؟ اگر نه، به ما و سایر کاربران زومیت بگویید که انتخاب بعدی شما کدام برنامه و سرویس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات