یاهو احتمالا بدنبال خرید Tumblr به قیمت 1 میلیارد دلار است

جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
از زمانیکه مریسا میر، سمت مدیریت عامل یاهو را برعهده گرفته، چندین سرویس آنلاین و موبایل را خریداری نموده که عمده آنها سرویس‌های کوچک و نسبتا ارزان قیمت بوده‌اند؛ اما این بار به نظر می‌رسد یاهو قصد دارد تا خرید گران قیمت و بزرگی را تجربه کند. گزارش شده که یاهو به دنبال تصاحب سرویس محبوب بلاگینگ Tumblr است که حدود 1 میلیارد دلار ارزش دارد.
تبلیغات

AllThingsD گزارش نموده که یاهو قصد دارد در Tumblr سرمایه گذاری نماید. این سرویس بلاگیگ، چندی پیش توانست 125 میلیون دلار سرمایه بیشتر را جذب کند تا ارزش حدودی آن به 800 میلیون دلار برسد.

هرچند Tumblr طی یک سال اخیر بسیار محبوب شده اما در سال گذشته تنها 13 میلیون دلار درآمده بدست آورده است. البته آنها امیدوار هستند امسال از راه تبلیغات درآمد 100 میلیون دلاری را تجربه کنند.

اگر یاهو بتوانند این سرویس را از آن خود کند، قدرتش را بیش از پیش در دنیای موبایل و وب گسترش خواهد داد و وضعیت بهتری را در آینده تجربه خواهد کرد. یاهو طی هفته‌های اخیر چندین سرویس موبایل از جمله Summly، GoPollGo، Astrid و Milewise را خریداری کرد و تمام این سرویس‌ها را تعطیل کرد تا از فناوری‌های آن‌ها در سرویس‌های اختصاصی خود بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات