نسخه بعدی اندروید با پشتیبانی از بلوتوث هوشمند، یکی دو ماه دیگر عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
همه انتظار داشتیم که روز گذشته و در کنفرانس Google I/O از نسخه جدید اندروید رونمایی شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و در عوض گوگل هسته اصلی بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خود را بروز کرد و سعی کرد با معرفی ابزارهای مختلف کار را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی ساده‌تر کند. اما یک گروه فعال در زمینه فناوری بلوتوث گزارش کرده‌اند که اندروید 4.3 به زودی و با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث هوشمند منتشر خواهد شد.
تبلیغات

در نسخه جدید اندروید که به احتمال بسیار زیاد، اندروید 4.3 خواهد بود، از نسخه جدید بلوتوث که از مصرف به مراتب بهینه‌تری برخوردار است، پشتیبانی خواهد کرد. البته این تنها یکی از قابلیت‌های جدید اندروید 4.3 به شمار می‌رود.

احتمالا نسخه جدید اندروید طی یکی و دو ماه آینده رسما معرفی خواهد شد. شاید دلیل معرفی نشدن آن نیز، آماده نشدن یک محصول جدید از خانواده نکسوس باشد.

احتمال دیگری که وجود دارد این است که گوگل سرعت ارائه نسخه‌های جدید اندروید را کمی کاهش داده تا تولیدکنندگان بتوانند بسته‌های بروز رسانی نرم افزاری محصولات خود را منتشر نموده و کاربران قادر به دریافت آخرین بروز رسانی اندروید بر روی تلفن یا تبلت خود باشند. شاید هم گوگل به دنبال ایجاد تغییرات اساسی و محسوسی در اندروید است که هنوز به آن‌ها دست نیافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات