نسخه جدید نقشه گوگل فاش شد، جستجوی هوشمند و امکانات جدید

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
امشب کنفرانس Google I/O که مخصوص توسعه دهندگان نرم‌افزاری است، رسما آغاز می‌شود و تا سه روز نیز ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود غول نرم افزاری دنیا از سرویس‌های جدید خود در این کنفرانس رونمایی کند اما امروز شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد، یکی از مواردی که گوگل امشب از آن پرده برداری خواهد کرد، نسخه جدید نقشه گوگل است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که Droid Life بدست آورده، گوگل امروز نسخه جدید از سرویس نقشه را با امکانات و طراحی نو، معرفی می‌کند. این وب سایت توانسته به صفحه لاگین از نسخه جدید نقشه گوگل دست یابد که بصورت تصادفی پیش از آغاز کنفرانس گوگل در دسترس قرار گرفته بود. اما در حال حاضر دسترسی به این صفحه امکان پذیر نیست.

در صفحه لاگین نسخه جدید گوکل، امکانات این سرویس لیست شده‌ بودند که در آن میان، می‌توان قابلیت جستجوی هوشمند، یکپارچکی با سرویس Google Earth و جستجوی پروازها (Flight Search) اشاره کرد. ظاهرا در نسخه جدید نقشه گوگل امکان مقایسه روش‌های مختلف حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصد نیز اضافه کرده است.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با نسخه موبایل این سرویس در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این قابلیت‌ها به نسخه موبایل نیز اضافه شوند.

پیش‌تر نیز شایعه شده بود که گوگل قصد دارد یک رابط کاربری کاملا متفاوت را برای نسخه تحت کامپیوترهای رومیزی نقشه گوگل ارائه کند که با اطلاعاتی که اخیرا بدست آمده هم خوانی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات