بروز رسانی به ویندوز 8.1 برای کاربران ویندوز 8 بصورت مجانی انجام می‌شود

سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
امروز تمی رلر، مدیر ارشد مالی ویندوز در کنفرانس خاصی رسما تأیید کرد که ویندوز 8.1 همان نام رسمی ویندوز بلو است. البته این موضوع تقریباً برای همگان مشخص بود. مایکروسافت پیش از این نیز به توسعه‌دهندگان وعده داده بود تا نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8.1 را از ماه آینده در اختیارشان قرار دهد.
تبلیغات

تمی رلر چندی پیش در وب لاگ رسمی مایکروسافت، جزئیات کمی را در رابطه با ویندوز 8.1 اعلام کرد؛ اما در آنجا مشخص نشده بود که کاربران ویندوز 8 برای ارتقاء به نسخه 8.1 باید مبلغی را پرداخت کنند یا این کار بصورت مجانی انجام خواهد شد. حال غول نرم‌افزاری دنیا رسما تأیید کرده که بروز رسانی به نسخه 8.1 برای کاربران ویندوز 8 بصورت کاملاً مجانی انجام خواهد شد.

مایکروسافت در کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که در ماه آینده برگزار می‌شود، جزئیات کامل مربوط به ویندوز 8.1 را اعلام خواهد کرد. اما براساس اطلاعاتی که از این سیستم‌عامل به بیرون درز کرده می‌توان متوجه بهبودها در رابطه کاربری مدرن و امکانات جدید برای سفارشی‌سازی بیشتر آن شد.

با عرضه ویندوز 8.1 احتمالاً تولیدکننندگان سخت‌افزاری نیز نسبت به ارائه تبلت و کامپیوترهای کوچک 7 و 8 اینچی اقدام خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات