گوگل به زودی مرکز بازی اندروید را با قابلیت ثبت رکوردها و چت در بازی معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا گوگل در تلاش است تا مرکز بازی اندروید را به زودی راه‌اندازی کند تا کاربران اندرویدی نیز به امکانی مشابه ایکس‌باکس لایو مایکروسافت یا گیم سنتر اپل دسترسی داشته باشند. وب سایت اندروید پلیس، شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد سرویس بازی اندروید به عنوان بخشی از گوگل پلی ارائه می‌شود.
تبلیغات

این سرویس Google Play Games نام گذاری شده است و در آن نتایج بدست آمده کاربران در بازی‌های مختلف در فضای ابری ذخیره می‌شود و به این ترتیب، کاربران اندرویدی قادر خواهند بود رکوردهای خود را با دیگران مقایسه نموده و همچنین نتایج را از طریق ابزارهای مختلف مشاهده کنند.

این سرویس عمیقا با شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز یکپارچه خواهد شد تا کاربران قادر باشند، رکوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، مشخصات شخصی کاربر به حساب Google Play Games نیز افزوده می‌شود. کاربر همچنین می‌تواند تعریف کند که رکوردهای او بصورت خودکار برای یک یا چند حلقه از دوستانش در گوگل پلاس به اشتراک گذاشته شوند.

در گزارش اندروید پلیس آمده که سرویس بازی گوگل امکان چت در داخل بازی را نیز ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند در زمان اجرای بازی با دوستان خود گفتگوی نوشتاری داشته و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

انتظار می‌رود گوگل در کنفرانس ساله Google I/O که به زودی برگزار خواهد شد از این سرویس پرده برداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات