اطلاعات گوشی Optimus G2 ال‌جی به بیرون درز پیدا کرد: این تلفن Nexus 5 نیست!

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر طی چند روز گذشته تصاویر منتشر شده از تلفن همراه جدید ال‌جی را مشاهده کرده و اطلاعات مرتبط با آن را در زومیت خوانده باشید، قطعاً متوجه شدید که بسیاری از کارشناسان و یا حتی کاربران معمولی اذعان داشته‌اند که این تصاویر مربوط به پرچمدار حاصل همکاری ال‌جی و گوگل یعنی Nexus 5 می‌باشد. اما در این مقاله خواهیم یافت که این محصول جدید در واقع پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای، ال‌جی (البته به تنهایی!) یعنی Optimus G2 است. با ما در ادامه همراه باشید.
تبلیغات

به گزارش EVLEAKS مشخصات این گوشی جدید باعث شده تا آن را در زمره برترین گوشی های هوشمند بازار قرار دهیم. می‌توان این گوشی را نسخه ارتقاء یافته دیگر پرچمدار این کمپانی یعنی Optimus G Pro دانست که دارای صفحه نمایش کاملاً مشابه با این گوشی اما کمی ضخیم‌تر در ناحیه پشت  می‌باشد. Optimus G2 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p است که در مقایسه با دیگر رقبای خود ابعاد بزرگتری دارد. طراحی گوشی هم به نحوی است که سعی شده بیشترین فضای جلوی آن به صفحه نمایش اختصاص داده شود و حاشیه دور نمایشگر آن بسیار باریک است که این به خودی خود حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و باعث کوچک‌تر شدن عرض گوشی و راحتی کار با آن می‌شود.

LG Optimus G2

پردازنده‌ای که قرار است در اپتیموس جی 2 استفاده شود، ساخت کمپانی کوالکام و مدل Snapdragon 600 خواهد بود یعنی همان پردازنده‌ای که در دو گوشی رقیب یعنی HTC One و Samsung Galaxy S4 استفاده شده که توان محاسباتی خود را به همگان نشان داده و قابلیت‌های خود را پیشتر اثبات کرده است. البته شایعاتی نیز وجود دارد که به این تلفن به نسل جدید پردازنده‌های کوالکام یعنی Snapdragon 800 تجهیز خواهد شد.

Optimus G2 احتمالاً قرار است یک هفته پس از کنفرانس سالانه Google I/O 2013 معرفی گردد، با این تدبیر ال‌جی با یک تیر، دو نشان خواهد زد. اول آنکه از هیاهوی خبری و شلوغی کنفرانس به دور خواهد بود، دوم آنکه می‌تواند از حضور کامل خبرنگاران و دوستداران خود نهایت استفاده را ببرد.

نظر شما راجع به این محصول چیست؟ آیا معرفی چند محصول آن‌ هم با فاصله کوتاه از یکدیگر که استراتژی جدید ال‌جی است، نتیجه بخش خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات