تلفن-دوربین گلکسی S4 Zoom با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر وارد بازار می‌شود

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ در حال آماده‌سازی اولین تلفن-دوربین خود با نام Galaxy S4 Zoom است که در آن توجه ویژه‌ای به عکس و فیلم‌برداری شده است. اطلاعات اولیه مربوط به گلکسی اس 4 زوم به سنسور 16 مگاپیکسل اشاره داشتند و اخیراً شایعه شده که این محصول داری زوم اپتیکال 10 برابر است!
تبلیغات

ظاهراً سامسونگ قصد دارد با تلفن گلکسی اس 4 زوم، توانایی دوربین‌های جیبی را به تلفن‌های هوشمند اضافه کند. تقریباً هیچ کدام از تلفن‌های هوشمند به لنز با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال مجهز نیستند و دلیل اصلی آن نیز مربوط به ضخامت لنز دوربین این تلفن‌ها است. تنها استثنا در این زمینه تلفن Nokia 808 است که از یک لنز اپتیکال با بزرگنمای 3 برابر بهره می‌برد. حال Hi-Tech گزارش کرده که دوربین-تلفن گلکسی S4 زوم، از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر پشتیبانی می‌کند!

از دیگر مشخصات فنی منتسب به اس 4 زوم می‌توان به صفحه‌نمایش 4.3 اینچ HD اشاره کرد. چندی پیش سامسونگ گواهی استفاده از بلوتوث را برای Galaxy S4 Zoom اخذ کرده بود که خود تأیید کننده وجود این محصول است.

سامسونگ احتمالاً امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ای را برای گلکسی اس 4 زوم در نظر گرفته است تا اشتراک‌گذاری و انتقال تصاویر بین ابزارهای مختلف در آن ساده شود. بعد از گلکسی کمرا این محصول احتمالاً تلاش دیگر سامسونگ برای هوشمند کردن دوربین‌ها خواهد بود.

انتظار می‌رود ماه آینده تلفن-دوربین گلکسی اس 4 زوم رسما معرفی شود و این محصول در اواخر پاییز امسال راهی بازار شود.

نظر شما در باره این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات