اپل به دنبال کد منابع اندروید در موضوع شکایت از سامسونگ

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل ادعا کرده که گوگل، از ارائه اطلاعات در مورد استفاده سامسونگ از کدهای منبع اندروید، خودداری نموده است. به گزارش بلومبرگ، این کمپانی از یک قاضی درخواست نموده تا گوگل را مجبور به ارائه اسناد مرتبط با اندروید کند تا اپل از آن‌ها، در دادگاه نقض قوانین حق ثبت و در راستای دومین شکایتش علیه سامسونگ استفاده نماید.
تبلیغات

اپل معتقد است که سامسونگ از اندروید در محصولات مختلف خود استفاده نموده است و این پلتفرم حاوی بسیاری از قابلیت‌هایی است که مورد مناقشه این دو کمپانی می‌باشد. این کمپانی از این نگران است که گوگل مانع انجام تحقیقات کافی در این زمینه شود و از همین رو امیدوار است Paul S. Grewal (قاضی دادگاه ایالات متحده) بتواند در این مورد دخالت کند.

متیو واران، وکیل گوگل و همچنین به نمایندگی از سامسونگ، برای قاضی پرونده توضیح داده است که:

اطلاعاتی که اپل درخواست ارائه آن‌ها را نموده، ممکن است منجر به کشف برنامه‌های ما در آینده شود؛ ما فکر نمی‌کنیم این اطلاعات به آن‌ها مربوط باشد؛ چرا که این اسناد می‌تواند به آن‌ها این ایده را بدهد که چگونه می‌توانند نداشته‌هایشان را جبران کنند.

آخرین شکایت این دو کمپانی در زمینه نقض قوانین ثبت اختراع، مربوط به گوشی‌های هوشمند جدیدی بود که به بازار عرضه نمودند؛ یعنی آیفون ۵ و گلکسی اس ۳. اپل در سری قبل توانست ۴۵۰.۵ میلیون دلار خسارت را از سامسونگ دریافت نماید. با این حال جلسه دوم اقامه دعوی اپل علیه سامسونگ، برای ماه نوامبر (آبان ماه ۹۲) زمان‌بندی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات