رونمایی از نکسوس 7 جدید در کنفرانس I/O گوگل

جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچه به زمان برگزاری کنفرانس Google I/O نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جذاب‌تری از برنامه‌های آن به گوش می‌رسد. براساس آخرین خبرهای منتشر شده، گوگل قرار است در کنفرانس امسال از نکسوس ۷ جدید با امکانات بهبود‌ یافته‌ای چون پردازنده سریع‌تر، رزولوشن بالاتر، ضخامت کمتر و قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اخباری که از گوشه‌ و کنار می‌رسد، نکسوس ۷ جدید، قرار است همراه با بهبودهای سخت‌افزاری متنوع و با همان قیمت قدیمی ۱۹۹ دلار در کنفرانس I/O معرفی شود.

این حرف‌ها، نظر تحلیلگر شرکت KGI، مینگچی کوو (Minghchi Kuo) است که عقیده دارد، گوگل در کنفرانس هفته آینده خود از نکسوس ۷ جدید و بهبود یافته رونمایی خواهد کرد.

google-IO

این تحلیلگر در گفتگو با وب‌سایت 9to5Google، اعلام کرده که احتمال می‌رود نسخه جدید نکسوس ۷، به پردازنده سریع‌تر کوالاکام APQ 8064، صفحه‌نمایش ۷ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز باشد. نکسوس ۷ جدید بدنه‌ای با ضخامت ۷.۵ تا ۸.۵ میلی‌متر و وزنی سبک‌تر خواهد داشت.

کوو عقیده دارد که با وجود استفاده از سخت‌افزارهای جدیدتر در نکسوس ۷ جدید، گوگل، تبلت جدید خود را ۱۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده و برای هر دستگاه ۵ تا ۱۰ دلار سود خواهد کرد. احتمال می‌رود پیش‌فروش نکسوس ۷ جدید از ماه ژوئن یا جولای (اواخر خرداد) آغاز خواهد شد. کوو عقیده دارد گوگل و ایسوس، قادر به فروش ۵ میلیون دستگاه از نکسوس جدید، در نیمه دوم سال میلادی جاری خواهند بود.

Nexus7

نکسوس ۷، تبلت هفت اینچی گوگل است که به خاطر قیمت خوب، کیفیت بالا و امکانات مناسب مورد تحسین قرار گرفته است.

با توجه به موفقیت نکسوس ۷ در بازار، علاقمندان بی‌صبرانه منتظر نسخه جدید نکسوس هستند. باید منتظر ماند و دید کدامیک از خبرهای پیرامون کنفرانس I/O به واقعیت تبدیل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات