سامسونگ نرم‌افزار Side Sync را برای ارتباط آسان گوشی با کامپیوتر معرفی کرد

جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی سامسونگی خود را با این ابزار به سادگی به کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنید.
تبلیغات

سامسونگ نرم افزار جدیدی را با نام Side Sync معرفی کرده که ارتباط بین کامپیوتر و تلفن هوشمند سری گلکسی را به شکل فوق‌العاده جذابی ساده می‌کند. ایده اصلی پشت این نرم افزار امکان ارسال آسان اطلاعات بین تلفن هوشمند و کامپیوتر است. به کمک Side Sync به راحتی می‌توان اطلاعات مختلف شامل متن، تصاویر، ویدیو و هر نوع فایل دیگری را بین دو ابزار منتقل کرد.

با مشاهده ویدیویی که در ادامه آماده می‌توان با قابلیت‌های Side Sync آشنا شد. یکی از نکات جذاب این نرم افزار امکان کپی نمودن متون از تلفن به کامپیوتر و یا بر عکس است. همچنین به کمک این نرم افزار می‌توان صفحه تلفن را روی مانیتور کامپیوتر مشاهده کرد و توسط آن نرم افزارهای مختلف را اجرا کرد و یا به انجام امور مختلف در تلفن از طریق کامپیوتر پرداخت.

برای استفاده از Side Sync تلفن باید از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شود و پس از برقراری ارتباط کاربر می‌تواند از طریق موس و کیبورد فیزیکی تلفن خود را کنترل کند. برای کپی کردن فایل‌ها از کامپیوتر به تلفن همراه نیز تنها کافی است که فایل‌ها را از کامپیوتر به داخل صفحه تلفن کشیده و رها کنید.

اما نکته مایوس کننده در رابطه با این نرم افزار آن است که Side Sync تنها روی کامپیوتر و تلفن‌های سامسونگ اجرا می‌شود و اگر بخواهید از آن استفاده کنید، باید یک لپ تاپ سامسونگی و یک تلفن گلکسی را در اختیار داشته باشید. حتی تمام کامپیوترهای سامسونگی نیز قادر به اجرای این نرم افزار نیستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات