گلکسی نوت 3 به CPU و GPU هشت هسته‌ای تجهیز خواهد شد

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سم-موبایل ادعا می‌کند که امروز اطلاعات تازه‌ای در رابطه با نسل بعدی فبلت سامسونگ به دست آورده است. براساس گزارش این بنگاه شایعه پراکنی، گلکسی نوت 3 مجهز به قابلیت‌های خاص و تازه‌ای است که موجب استقبال بی سابقه کاربران و فروش آسان این ابزار می‌گردد! این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش 5.99 اینچ از نوع AMOLED و با رزولوشن 1080p است و علاوه بر آن از CPU و GPU فوق‌العاده سریعی بهره می‌برد.
تبلیغات

براساس گزارش سم-موبایل، تلفن گلکسی نوت 3 مجهز به یک صفحه‌نمایش Full HD از نوع Super AMOLED است که از ساختار مشابه صفحه‌نمایش گلکسی اس 4 بهره می‌برد و این بدین معنا است که احتمالاً چیدمان پیکسل‌ها در این صفحه‌نمایش نیز از نوع الماسی است.

اما در ادامه این گزارش آمده که گلکسی نوت 3 دارای یک دوربین 13 مگاپیکسل، پردازنده Exynos 5 Octa با دو جفت 4 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای Mali 450 است. علاوه بر این، نسل بعدی فبلت سامسونگ به 3 گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.3 تجهیز خواهد شد. سامسونگ رابط کاربری تاچ‌ویز خود را نیز با قابلیت‌های جدید و سازگار با قلم S-Pen روی اندروید نصب خواهد نمود.

mali-4505-Q-342350-13

در نوت 3 حاشیه دور صفحه‌نمایش بازهم باریک‌تر شده تا سایز این فبلت با تلفن گلکسی مگا 5.8 که چندی پیش معرفی شد، یکسان باشد. ظاهراً سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته تا از صفحه‌های نمایش انعطاف‌پذیر در پرچم‌دار بعدی خود بهره ببرد. این در حالی است که ال‌جی وعده حداقل یک تلفن با صفحه‌نمایش منحنی شکل را برای اواخر سال جاری میلادی داده است.

انتظار می‌رود نسل بعدی گلکسی نوت در ماه آگوست یا سپتامبر امسال و در نمایشگاه IFA 2013 برلین رونمایی شود. سامسونگ سال گذشته نیز گلکسی نوت 2 را در همین نمایشگاه برلین رونمایی کرد.

مشخصات فنی منتسب به گلکسی نوت 3:

  • - 5.99" SAMOLED Full HD Display
  • - 13 Megapixel
  • - Exynos 5 Octa Core (8 core)
  • - Mali 450 (8 cores)
  • - 3GB RAM
  • - Android 4.2.2 – 4.3
  • - Touch Wiz Nature UX 2.0
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات