با Popup Widget ویجت‌های اندرویدی را به آیکون‌های کاربردی تبدیل کنید

دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
Popup Widget برنامه‌ای است که با تبدیل ویجت‌های اندرویدی به آیکون‌هایی کوچک فضای کاری بیشتری را در صفحه خانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

برنامه Popup Widget هر ویجت اندرویدی را به یک آیکون بر روی صفحه خانه شما تبدیل می‌کند که با لمس آن یک پنجره پاپ‌‌آپ باز می‌شود. از همه بهتر این است که شما نیازی ندارید فضای زیادی را به ویجت‌های خود اختصاص دهید. کافی است آیکون مربوط به ویجت مورد نظر خود را بفشارید تا ویجت اصلی بر روی هر چیزی که در صفحه قرار دارد، باز شود.

یکی از نقاط قوت گوشی اندروید پشتیبانی از ویجت‌ها است که با استفاده از آنها می‌توانید به سرعت از همان صفحه خانکی اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را اجرا نمایید، ولی اگر علاقه شما به آنها زیاد باشد احتمالا با مشکل کمبود فضا در صفحه مواجه خواهید شد.

Popup Widget در پس‌زمینه اجرا می‌شود، و همه ویجت‌های شما را به یک اپلیکیشن کوچک تبدیل می‌کند که به سرعت در صفحه خانگی اجرا می‌شوند. بنابراین می‌توانید برنامه پخش‌کننده موزیک خود را کنترل کنید، از زمان مطلع شوید، شبکه های اجتماعی را چک کنید یا از وضعیت آب‌و‌هوا مطلع گردید. همه این کارها را بدون ترک صفحه خانه یا باز کردن اپلیکیشن‌ها انجام خواهید داد.

ویدئوی فوق نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌ها چگونه با این برنامه کار می‌کنند. این اپلیکیشن امکانات فراوانی برای سفارشی‌سازی اندازه و شیوه نمایش ویجت به شما می‌دهد تا ویجت‌ها را به دلخواه خود سفارشی کنید. می‌توانید چینش، پس‌زمینه، تم، سایز و نوع انیمیشنی که ویجت به نمایش در می‌آید را تغییر دهید. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی با قیمت 2 دلار خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات