سونی جدیدترین داک رادیو-ساعت خود را برای iPhone 5 معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
سایت سونی در ژاپن جدیدترین ابزار جانبی این کمپانی برای محصولات اپل را معرفی کرد. SRS-GC11IP یک داک رادیو-ساعت زیبا است که شما می‌توانید آیفون ‌5 و آیپاد‌های جدید را به آن متصل کنید. سونی سابقه ای طولانی در ساخت رادیو-ساعت ها با اشکال مختلف دارد. اغلب آن‌ها بیشتر کاربردی بوده و ویژگی‌های چندان خاص و عجیبی ندارند. رادیو-ساعت جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تبلیغات

این محصول که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، از قابلیت‌های نظیر خواندن زمان، رادیو AM-FM و تایمر خواب بر خوردار است. در قسمت بالایی امکان استفاده از ساعت زنگ دار، رادیو، زنگ اخبار و از همه مهم‌تر پخش آهنگ‌های آیفون یا آیپد شما وجود دارد. این داک مجهز به ابزار کنترل از راه دور نیز می‌باشد تا مجبور نباشید برای کنترل آن در تختخواب خود جا به جا شوید.

متأسفانه این داک از بلوتوث و وایرلس پشتیبانی نمی کند، اما شما می‌توانید با گذاشتن آیفون یا آیپاد خود در شیار مربوطه و البته در حین گوش دادن به موسیقی دلخواهتان، دستگاه خود را نیز شارژ کنید. محصول جدید سونی از 18 آوریل (11 روز دیگر) با قیمت 71 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. امیدواریم امکان خرید این محصول در خارج از ژاپن نیز فراهم باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات