محصولی دیگر در میدان رقابت ساعت‌های هوشمند: با LinkMe آشنا شوید

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً، شایعات بسیاری مبنی بر ارائه یک ساعت هوشمند از سوی هریک از دو شرکت اپل و سامسونگ به گوش می‌رسد، اما هنوز هیچ اطلاعات موثقی در دست نیست. این در حالی است که گروهی در نیویورک، مشغول کار روی محصولی مشابه هستند، با این تفاوت که از هم اکنون، تمامی مشخصات محصول خود را منتشر کرده‌اند.
تبلیغات

LinkMe، یک دستبند صیقلی خوش‌ساخت، با یک صفحه‌نمایش LED کوچک است که به وسیله ی بلوتوث، به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و پیام‌ها، یاد آوری‌ها و هشدارها را مانند یک بیلبورد، به نمایش در می‌آورد. این وسیله اطلاع‌رسانی‌های مربوط به افرادی که شما را در توییتر دنبال می‌کنید را در قالب مجموعه‌ای از نشانه‌های قابل شخصی‌سازی، نمایش می‌دهد و در کنار این‌ها وظایف یک ساعت دیجیتالی را نیز به خوبی انجام می‌دهد.

linkme-1

باتری این دستگاه، تا دو هفته دوام می‌آورد و نمونه نهایی، دارای بیش از 200 لامپ ال‌ای‌دی خواهد بود و جرم آن از 93 گرم تجاوز نخواهد کرد. سرعت جابجایی میان پیام‌ها نیز قابل تنظیم خواهد بود.

این محصول ممکن است که در نظر یک کاربر حرفه‌ای (به عبارت دیگر یک گیک)، یک نمونه ابتدایی و ناقص باشد، چراکه در حال حاضر کاربران خواستار چیزی بیش از وسیله‌ای هستند که نیازمند اتصال به تلفن هوشمندشان باشد.

در هرحال، قیمت نهایی LinkMe ، در حدود 150 دلار خواهد بود و انتظار می‌رود که در ماه آگوست و پیش از رقیبان بزرگ خود، در رنگ‌های گوناگون وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات