اسکایپ به سرویس ایمیل Outlook.com اضافه شد

سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
سرویس تازه تاسیس اوت‌لوک مایکروسافت توانسته در این مدت کم، 60 میلیون کاربر را جذب خود کند و حالا مایکروسافت موفق شده تا سرویس مکالمه صوتی و تصویری اسکایپ که سال گذشته با پرداخت 8.5 میلیارد دلار صاحب شده بود را به آن اضافه کند. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود بصورت مستقیم و از طریق صفحه outlook.com با افراد دیگر مکالمه صوتی و تصویری برقرار کنند.
تبلیغات

مایکروسافت امکان برقراری تماس از طریق مرورگر را در outlook.com میسر کرده است. این سرویس که فعلا فقط برای کاربران بریتانیا فعال شده، قرار است چند هفته بعد برای دیگر کاربران نقاط مختلف جهان نیز فعال خواهد شد.

کاربر برای استفاده از این سرویس باید افزونه مربوط به آن را بر روی مرورگرهای IE، فایرفاکس یا کروم نصب کند. افرادی که پیش از این حساب اسکایپ داشته‌اند باید حساب خود را با حساب outlook.com لینک نموده تا ارتباط بین این دو حساب برقرار شود. در این حالت کانتکت‌های هر دو حساب کاربر یکی می‌شوند.

جالب است بدانید که چندی پیش گوکل نیز سرویس مکالمه ویدیویی Handouts که اولین بار به همراه شبکه اجتماعی Google+ معرفی شده بود را به Gmail اضافه نموده بود و فیس بوک نیز با همکاری مایکروسافت و استفاده از سرویس اسکایپ توانسته بود مکالمه ویدیویی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات