نسخه 2 سیم کارته HTC One با پوشش جداشدنی و درگاه میکرو SD برای بازار چین عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی علاوه بر 4 اپراتور اصلی امریکا، قرار است از طریق اپراتورهای چینی نیز عرضه شود. براساس اطلاعاتی که از طریق پایگاه داده این کشور استخراج شده، سه نسخه از تلفن وان اچ‌تی‌سی با نام‌های 802w, 802t و 802d از طریق سه اپراتور مطرح این کشور عرضه خواهند شد.
تبلیغات

نسخه اروپایی تلفن وان با نام مدل 801n عرضه می‌شود. در نام گذاری اچ‌تی‌سی عدد سه رقمی اول نشان دهنده تعداد سیم کارت است در مدل 801 تلفن از یک سیم کارت و در مدل 802 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

امروز یک کاربر به نام Sina Weibo تصویری از کاور پشت نسخه 802w وان منتشر کرد که در آن این تلفن نه تنها از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند بلکه دارای درگاه میکرو SD درست زیر لنز دوربین نیز می‌باشد. به این ترتیب امکان افزایش حجم حافظه ذخیره سازی در این تلفن وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که نسخه‌های فعلی تلفن One با بدنه یکپارچه و بدون درگاه میکرو SD عرضه می‌شوند.

هنوز دقیقا مشخص نیست که نسخه دو سیم کارته وان، وارد بازار کشورهای دیگر نیز خواهد شد یا خیر. همچنین نمی‌دانیم که پوشش پشت باتری در این نسخه از وان از جنس آلومینیوم است یا از پلاستیک.

همکاری با اپراتورها می‌تواند موفقیت پرچمدار اچ‌تی‌سی را تضمین کند. به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی این بار قصد دارد محصول خود را بصورت گسترده در سراسر دنیا توزیع کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات