Google Now برای آیفون و آیپد عرضه شد

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
گوگل بالاخره اپلیکیشن جستجوی خود برای iOS را بروز کرد و Google Now را به آن اضافه کرد. این نسخه از اپلیکیشن گوگل با آیفون و آیپد سازگار است و دستیار صوتی گوگل که در اندروید آبنبات پاستیلی نیز وجود دارد را به iOS اضافه می‌کند. در این اپلیکیشن نتایج جستجو در قالب کارت‌ها نمایش داده می‌شوند. گوگل اپلیکیشن جستجو تحت iOS را درست با همان شکل و شمایل آنچه در اندروید وجود دارد عرضه کرده است.
تبلیغات

هر چند نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن جستجوی گوگل تقریباً یکسان هستند اما اختلاف‌های کمی نیز بین این دو، وجود دارد. مثلا در نسخه iOS تعداد کمتری از کارت‌ها نمایش داده می‌شود.

تفاوت دیگر این است که کلید میانبری برای اجرای سریع اپلیکیشن جستجوی گوگل وجود ندارد، مگر اینکه دستگاه خود را جیلبرک کرده باشید. Google Now در iOS امکان فعالیت در پس‌زمینه سیستم عامل را ندارد و نمی‌تواند اطلاعات زنده را همچون اندروید ارسال کند. این اپلیکیشن حتی نمی‌تواند از سیستم اعلانیه iOS بهره برده و موارد ضروری را به اطلاع کاربر برساند.

در نسخه اندروید، 29 نوع کارت مختلف نمایش داده می‌شود ولی در iOS از 22 نوع کارت پشتیبانی می‌شود که از این میان می‌توان به کارت‌های مربوط به اطلاعات پرواز، رویدادها و غیره اشاره کرد. Google Now در iOS قادر به نمایش قرارهای ملاقات کاربر ازطریق تقویم گوگل است اما به تقویم پیش‌فرض iOS دسترسی ندارد.

برای دانلود Google Now به اپ-استور اپل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات