گلکسی تب 3 سامسونگ معرفی شد: تبلت 7 اینچی با مشخصات سخت افزاری معمولی و امکان برقراری مکالمه تلفنی

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
امروز سامسونگ تبلت 7 اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت 7 اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب 2 مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب 3 را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تبلت 7 اینچی گلکسی تب 3 نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب 2 دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء یافته و حافظه ذخیره سازی آن از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین 3 مگاپیکسل در پشت و 1.3 مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.

حتی صفحه نمایش گلکسی تب 3 با تب 2 یکسان است و از همان صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس 7 که سال گذشته عرضه شده بود، دارای رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل سوم تبلت 7 اینچی خود استفاده کند.

gtabgalaxy-tab-3-7-inch002wifimat

از دیگر مشخصات فنی گلکسی تب 3 می توان به باتری 4000 میلی آمپرساعتی، اندروید 4.1 و درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی اشاره کرد.

هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب 3 را از ماه آینده و نسخه 3G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات